معاون حقوقی، قوانین و امور مجلس ارتش:

دانشکده حقوق ارتش تأسیس می‌شود

امیر سرتیپ دوم «یعقوبی» گفت: ارتش جمهوری اسلامی از به‌روزترین کارشناسان حقوقی در امور مختلف استفاده می‌کند.
کد خبر: ۶۷۴۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷ - 24June 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «مسلم یعقوبی» معاون حقوقی، قوانین و امور مجلس ارتش جمهوری اسلامی در ششمین همایش تخصصی «روز رسته حقوق در ارتش» که امروز (دوشنبه) به میزبانی ستاد نیروی زمینی برگزار شد، با اشاره به ملزومات صیانت از حقوق و منافع سازمان اظهار داشت: سازمانی موفق است که ملزومات حقوقی آن شامل نیروی انسانی متخصص، متعهد و دانشی و همچنین ملزومات مادی و ساختاری فراهم باشد و طبق قوانین و مقررات، فعالیت‌های خود را انجام دهد.

امیر سرتیپ دوم یعقوبی

امیر سرتیپ دوم یعقوبی افزود: در بین نیرو‌های مسلح، ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از سازمان‌هایی است که از به‌روزترین کارشناسان حقوقی در امور مختلف خود استفاده می‌کند.

معاون حقوقی، قوانین و امور مجلس ارتش خطاب به کارشناسان حقوقی حاضر در مراسم، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های هوشمندانه شما است که باعث شده ما بزرگترین دستاورد را که همان اعتماد است از هیئت رئیسه ارتش و فرمانده محترم کل ارتش داشته باشیم.

امیر یعقوبی در پایان به تشکیل دانشکده حقوق در ارتش اشاره کرد و گفت: اقدامات در جهت ایجاد دانشکده حقوق که یکی از لایه‌های بنیادین این رشته است در یکی از دانشگاه‌های افسری در حال انجام است و امیدواریم با تشکیل این دانشکده، مشکلات تأمین نیروی انسانی متخصص در حوزه حقوقی و قضایی ارتش، مرتفع شود.

در ادامه ششمین همایش «روز رسته حقوق در ارتش»، با حضور امیر دریادار «سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش و حجت‌الاسلام والمسلمین «دهدار» رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش، از چهار عنوان کتاب جدید در حوزه حقوقی و امور قوانین ارتش و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران رونمایی شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار