سرکلانتر غرب مشهد:

ضارب پارکبان مشهدی در کمتر از ۷۲ ساعت دستگیر شد

سرکلانتر غرب مشهد گفت: ضارب مامور حفاظت فیزیکی یکی از بوستان‌های مشهد در کمتر از ۷۲ ساعت پس از تشکیل پرونده توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۶۷۴۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷ - 24June 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، سرهنگ مصطفی صادقی اظهار داشت: در پی شکایت حضوری مردی جوان مبنی بر ایراد ضرب و جرح مراتب در دستور کار کلانتری هفت تیر مشهد قرار گرفت.

وی افزود: شاکی، پارکبان یکی از بوستان‌های شهر بوده و اعلام کرد که در شامگاه ۲۳ خرداد ماه حین خدمت، به مردی که با یک دستگاه موتور سیکلت قصد سگ گردانی داشته تذکر داده که متعاقب آن فرد یاد شده وی را به شدت مصدوم و مجروح کرده و بلافاصله از محل گریخته است.

سرکلانتر غرب شهر مشهد ادامه داد: خوشبختانه یکی از شهروندان وظیفه شناس از این درگیری فیلمی تهیه کرده بود که در اختیار کلانتری قرار داد.

سرهنگ صادقی اعلام کرد: مامورین با استفاده از این مستند و ظرفیت‌های علمی و هوشمندی که در اختیار پلیس هست سرانجام در کمتر از ۷۲ ساعت پس از تشکیل پرونده، موفق شدند متهم و مخفیگاهش را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

وی ضمن تاکید بر برخورد قاطع پلیس در مقابله با هرگونه قدرت‌نمایی و توسل به خشونت خاطرنشان کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار