مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی خبر داد؛

میزبانی بیش از ۲ هزار جهادگر خراسان جنوبی از مردم در عید غدیر

«هنری» گفت: همزمان با عید سعید غدیرخم ۲ هزار و ۱۰۴ جهادگر خراسان جنوبی در قالب ۲۶۳ گروه جهادی پذیرای هم استانی‌ها در جشن کیلومتری عید غدیر هستند.
کد خبر: ۶۷۴۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹ - 24June 2024

میزبانی بیش از ۲ هزار جهادگر خراسان جنوبی از مردم در عید غدیربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، «مهدی هنری» مسئول بسیج سازندگی خراسان‌ جنوبی امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: اطعام در روز عید غدیر توصیه شده و اهمیت بسیار بالایی دارد به گونه‌ای که چندین سال می‌شود اطعام عید غدیر در قالب موکب‌های پذیرایی صورت گرفته و پذیرایی از جمعیت‌های بسیار زیاد انجام می‌شود.

وی گفت: گروه‌های جهادی استان نیز در این زمینه پیش قدم بوده و هرساله در قالب موکب‌های پذیرایی و اطعام میزبان مردم شریف استان در نقاط مختلف خراسان جنوبی هستند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی عنوان کرد: همزمان با عید سعید غدیرخم ۲ هزار و ۱۰۴ جهادگر خراسان جنوبی در قالب ۲۶۳ گروه جهادی پذیرای هم استانی‌ها در جشن کیلومتری عید غدیر هستند.

هنری با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی استان از عید قربان تا غدیر در قالب فعالیت‌های مختلف خدمات زیادی ارائه و همچنان این فعالیت‌ها ادامه دارد، تصریح کرد: بیش از ۱۵۸ هزار مورد چای و شربت و بیش از ۷۴ هزار غذای گرم طبخ و توزیع شده و می‌شود.

وی از برپایی ۲۳۵ موکب و ایستگاه صلواتی در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: ۴۳ موکب پذیرایی در مهمانی ۱۰ کیلومتری و در مرکز استان آماده پذیرایی از مردم هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار