معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین:

منتخب مردم در انتخاب ریاست جمهوری باید ولایت‌پذیر باشد

سردار معروفی گفت: شاخص منتخب مردم در ریاست جمهوری باید ولایت‌پذیر، مقید به حفظ بیت‌المال، جدی و فسادستیز باشد. 
کد خبر: ۶۷۴۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸ - 24June 2024

شاخص منتخب مردم در انتخاب ریاست جمهوری باید ولایت پذیر باشد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، سردار سرتیپ پاسدار «حسین معروفی» معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین امروز دوشنبه 4 تیر با گرامیداشت دهه ولایت و امامت در نشست تبیینی (انتخابات) که در سالن همایش اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، اظهار داشت: دشمن به دنبال کمرنگ جلوه دادن انتخابات هشتم تیر است و در این مدتی که شهدای خدمت به شهادت رسیدند از تمام توان خود استفاده کردند تا انتخابات کمرنگ برگزار شود. 

وی با بیان اینکه غربی‌ها که مدعی دموکراسی هستند تلاش بر بی‌رمق نشان دادن انتخابات در ایران هستند، تصریح کرد: ملت عزیز ایران تاریخ‌ساز هستند و یکبار دیگر در این پیچ تاریخی حماسه‌آفرینی خواهند کرد. 

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه ایران قدرتمند است، عنوان کرد: ما در اوج قدرت هستیم و در منطقه و دنیا دست برتر را داریم جریان وعده صادق نماد قدرت بزرگ ایران علیه کشورهای غربی بود و اثرات عملیات وعده صادق در آینده مشخص می‌شود. 

وی در خصوص انتخاب اصلح کاندیدای ریاست جمهوری گفت: فردی باید رئیس جمهور شود که انقلابی فکر کند و انقلابی عمل کند درحقیقت رئیس جمهور آینده باید رسالت محور باشد کسی که مکان، زمان، لباس و... نشناسد همچون شهید رئیسی، شهید سلیمانی همیشه در میدان عمل باشد. 

سردار معروفی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با مردم تعریف می‌شود، عنوان کرد: باید کسی رئیس جمهور شود که تحول آفرین باشد و محاسبه گر نباشد و تمام حیثیت خودش را وقف نظام و انقلاب اسلامی ایران کند.

این مسئول ادامه داد: منتخب مردم باید جهادگر باشد و شرط جهاد عبور از نفس خود است همانند شهید سلیمانی. 

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: منتخب مردم در ریاست جمهوری باید ولایت‌پذیر، مقید به حفظ بیت‌المال، جدی و فسادستیز باشد. 

وی یکی از ویژگی‌های مهم فرد اصلح در انتخابات مردمی بودن است فرد منتخب باید با مردم و امامش صادق باشد وحدت گرا و عملگرا باشد. 

معروفی ادامه داد: اگر اندیشه زیبا شود عمل زیبا می‌شود اگر به قرآن، اهل‌بیت (ع) زیبا فکر کنیم اگر به انقلاب و ولایت و ایران قوی زیبا فکر کنیم می‌شویم مثل حاج قاسم سلیمانی و خودمان را در راه انقلاب و رهبری اربا اربا می‌کنیم. 

این مسئول نقش آموزش و پرورش را بسیار مهم برشمرد و افزود: آینده ایران از آن نسلی است که در آموزش و پرورش تربیت می‌شود اگر همه کشور بسیج شود و به کمک آموزش و پرورش برود قطعا شاهد منفعت در تمامی عرصه‌ها در انقلاب اسلامی خواهیم بود. 

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین صداقت و اخلاص در عمل را از مولفه‌های مهم یک کاندیدای اصلح برشمرد و گفت: «صداقت» پایه و اصل است و «کذب»، کلید همه شر و بدبختی‌هاست متاسفانه در مناظره‌های اخیر صداقت در برخی از گفتار کاندیداها گم شده بود. 

وی تصریح کرد: همه چیز باید برای خدا انجام گیرد وقتی کارها را برای رضای خدا انجام دادی همانند شهید سلیمانی و شهیدجمهور می‌شوی که همه دنیا متحیر از ابراز محبت مردم در تشییع پیکر مطهر ایشان شدند. 

معروفی با بیان اینکه دشمن در فضای مجازی فرزندان ما را مورد هجمه قرار می‌دهد، افزود: دشمن با ایجاد شایعه پراکنی و تحریف سعی در گمراه کردن فرزندان ما دارد که باید در این بستر هوشیار باشیم. 

این مسئول ابراز داشت: جبهه کفر تحمل تفسیر غدیر را ندارند دنیای کفر نمی‌تواند ببیند که شیعه و سنی در کنار هم پرچم غدیر را برافراشتند امروز در فلسطین و غزه گفتمان عاشورا و حسین بن علی ع حاکم است و دشمن این مقاومت را نمی‌تواند ببیند. 

معروفی نقش آموزش و پرورش را در تربیت نسل‌های آینده بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: ما در جامعه نیاز به استحکام درونی داریم که باید در آموزش و پرورش نهادینه شود اگر در این نهاد مقدس استحکام درونی را نهادینه کنیم قطعا خروجی آن مدیران انقلابی خواهد بود در آن موقع است که پیروز و موفق خواهیم بود. 

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها