استاندار قزوین:

مشارکت انتخاباتی با وجود همه سلایق‌ها پرشور خواهد بود

«اعلایی» گفت: مشارکت و حضور گسترده مردم در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری با وجود نامزدهای انتخاباتی از هم سلایق‌ها پرشور خواهد بود.
کد خبر: ۶۷۴۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۰ - 24June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «محمدمهدی اعلایی» استاندار قزوین روز دوشنبه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه استان قزوین اظهار داشت: مدیریت استان قزوین اخلاق مدارانه و متناسب با آرمان های انقلاب اسلامی در دولت سیزدهم رفتار کرد و از کنار همه توهین و تخریب‌ها با سعه صدر گذشت و با تاکید بر تعهد و تخصص، استعدادهای درخشان منطقه را شناسایی و ظرفیت‌های تحول آفرین آن را گسترش داد.

وی با اشاره به اینکه امروز کل کشور از جمله استان قزوین درگیر برگزاری انتخابات است و دولت نیز نقش هماهنگ کننده اقدامات در این عرصه را برعهده دارد، تاکید کرد: دولت سیزدهم به عنوان دولت صادق الوعده در شرایط خاص انتخاباتی نسبت به موضوع برگزاری انتخابات حساس بوده تا هیچ تخلفی صورت نگیرد.

اعلایی با بیان اینکه مردم قزوین در انتخابات اسفندماه گذشته مجلس شورای اسلامی مشارکت خوبی را در سطح ملی از خود برجای گذاشتند، خاطرنشان کرد: حضور و مشارکت مردم در برخی از شهرستان ها از جمله بویین زهرا و تاکستان با کاهش روبرو بود که علت آن نیز ناشی از کلاهبرداری های انجام شده در شرکت های خودرویی بود اما در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو تمام تلاش این است مشارکت مردم استان قابل توجه باشد.

به گفته این مسئول، تایید صلاحیت ها در انتخابات گذشته مجلس شورای اسلامی از هر سلیقه ای در این استان صورت گرفت تا جایی که این استان رتبه نخست را در این رابطه کسب کرد تا همه سلایق در انتخابات مشارکت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مهمترین چالش قزوین لزوم ارتقاء حساسیت مردم به مدیریت و ظرفیت های مغفول مانده این استان است، تاکید کرد: مردم باید موضوعاتی را برای توسعه و پیشرفت این شهر مطالبه کنند چرا که هنوز اندیشه ها و افکار کسانی که برای این استان منفعت بار نبوده در سایه بی تفاوتی عمومی همچنان نقش آفرینی می کنند و اثرگذار هستند.

اعلایی با بیان اینکه قزوین در حوزه زیرساخت های درمانی با مسایلی مواجه است و در عین حال نیز فاز الحاقی بیمارستان شهید رجایی و بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی جهشی را در حوزه درمانی استان ایجاد خواهد کرد، گفت: بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی در سفر اول ریاست جمهور اعتبارات قابل توجهی دریافت کرد و از مدل سازی دارایی های استان، فضایی را فراهم کردیم که منابع لازم برای ساخت این مرکز درمانی ایجاد شود که تا پایان سال ۱۴۰۴ فاز نخست آن نیز بایستی به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: قزوین به لحاظ داشتن شهرستان بعد از قم آخرین استان به شمار می رود که برای این موضوع نیز اقداماتی انجام شده تا تعدای از مراکز جمعیتی استان که واجد شرایط شهرستان شدن هستند، مورد توجه و حمایت قرار بگیرند که نمونه آن منطقه الموت است.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: آخرین اقدام دولت سیزدهم، برگزاری انتخابات چهاردهمین ریاست جمهوری خواهد بود که با انجام آن کار این دولت به پایان خواهد رسید در حالی که شاهد بودیم خدمتگزاران این دولت با تمام بضاعت خود وظایفشان را به شایستگی انجام دادند و بخشی از مشکلات را حل و فصل کردند و امیدواریم آینده استان نیز ادامه دهنده شرایط متعالی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار