همزمان با عید سعید غدیر خم؛

اهداء ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد گلستان

همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر خم مرحله دوم جهیزیه در چله خدمت و به نیت شهدای خدمت ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد گلستان اهدا شد.
کد خبر: ۶۷۴۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۵ - 24June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، «جعفر مزیدی» قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان عصر امروز دوشنبه 4 تیر در حاشیه مراسم اظهار داشت: در راستای تحکیم و تقویت بنیان خانواده و به نیت شهدای خدمت مرحله دوم توزیع جهیزیه درسالجاری، همزمان با فرارسیدن ایام عید امامت و ولایت در قالب ۱۱۰ سری جهیزیه با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به نوعروسان تحت حمایت اهدا شد.

 قائم مقام کمیته امداد استان گلستان گفت: پرداخت کمک هزینه ازدواج، فقرزدایی و تثبیت زندگی زناشویی یکی از محورهای اصلی مورد نظر این نهاد است.

مزیدی بیان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون دو مرحله جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد اهداء شد که در مرحله اول ۴۰۰ سری جهیزیه و در مرحله دوم نیز ۱۱۰ سری جهیزیه شامل ۵ قلم کالا(یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، لباسشویی و جاروبرقی) بین نوعروسان این نهاد توزیع شد.

اهداء ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد گلستان

وی در ادامه با اشاره به خدمات کمیته امداد در بخش ازدواج به جامعه هدف، گفت: پرداخت کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان و هدیه ازدواج به فرزندان پسر، یکی از بخش‌های مهم حوزه حمایتی این نهاد است.

مزیدی ارزش هر سری جهیزیه را بیش از ۵۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: مبلغ ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای اهدای این ۱۵۰ سری جهیزیه تاکنون پرداخت شده و برنامه ریزی کردیم تا پایان سال ۲۵۰۰ سری جهیزیه بین مددجویان توزیع شود.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار