استاندار زنجان:

زیرساخت‌ها برای تحقق مشارکت در انتخابات باید فراهم شود

«افشارچی» گفت: همه زمینه‌ها و زیرساخت‌ها برای تحقق مشارکت بالا در انتخابات باید فراهم شود.
کد خبر: ۶۷۴۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۶ - 24June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «محسن افشارچی» استاندار امروز در شورای اداری استان زنجان با تاکید بر اولویت مشارکت بالا در انتخابات، اظهار داشت: همه زمینه‌ها و زیرساخت‌ها برای تحقق این مشارکت باید فراهم شود.

استاندار زنجان با اشاره به مناظرات برگزار شده نامزدهای ریاست جمهوری در کشور، اضافه کرد: برخی سخنان مطرح شده در این مناظرات از سوی همه نامزدها خلاف واقع است و ما به عنوان مسئولان دولت مستقر باید در این خصوص شفاف‌سازی کنیم.

افشارچی بیان خدمات و دستاوردهای دولت سیزدهم در شرایط فعلی کشور را یکی از راه‌های شفاف‌سازی و آگاه‌سازی افکار عمومی دانست و اظهار داشت: دولت سیزدهم به دنبال ایران قوی و متکی به خود بود که با تلاش برای ایجاد گشایش در داخل، گره گشایی از مسایل مردم و افزایش رضایتمندی اجتماعی حاصل می‌شود.

وی به تلاش‌های دولت سیزدهم در حوزه مسکن، اشتغال، افزایش حجم سرمایه گذاری ها، فراهم کردن زیرساخت‌ها و دیگر امور اشاره کرد و آنها را تنها گوشه‌ای از فعالیت های سه ساله دولت سیزدهم دانست.

افشارچی با تاکید بر تلاش‌های مخلصانه و دلسوزانه رییس‌جمهور شهید، گفت: هر دولت دیگری که مستقر شود باید مانند رییس دولت سیزدهم به فکر مردم و در پی رضایت آن‌ها باشد.

استاندار زنجان گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات یکی از مولفه‌ها و شاخص‌های قدرت هر کشوری و تعیین کننده سرنوشت آن است.

وی در ادامه گزارشی از خدمات دولت در سه سال گذشته ارائه کرد و افزود: در راستای انجام تعهدات دولت شهید رئیسی مبلغ ۵۰ میلیارد تومان برای درخواست های کمک بلاعوض تخصیص یافت که تا پایان هفته پرداخت خواهد شد.

افشارچی گفت: همچنین وام ۱۵ میلیونی برای ۲۵ هزار درخواست کننده در فاز اول در ۶ بانک کارسازی شد که متقاضیان به بانک معرفی خواهند شد.

وی ادامه داد: با همراهی و تدبیر مدیران استانی بانک مسکن، مشکل کاهش اقساط وام مسکن به پنج میلیون و ۹۰۰ هزار تومان برای تمام متقاضیان این مساکن حل شد؛ با تمام توان دغدغه های رئیس جمهور شهید را پیگیر هستیم.

وی افزود: بیش از ۳۹ هزار تماس و نامه مردمی در دور دوم سفر استانی رییس ‌جمهور به زنجان در دیماه ۱۴۰۲ ثبت ‌شده بود که بخشی از آن‌ها برای دریافت کمک‌های بلاعوض و تسهیلات کم بهره بود که شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برای تسریع در رسیدگی به آنها دستور لازم را صادر کرده بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها