بیانیه حزب‌الله لبنان در مورد عملیات کوبنده خود در منطقه مرزی

حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که مبارزان این جنبش، ساختمان محل استقرار سربازان ارتش اشغالگر در شهرک صهیونیست‌نشین «اسرائیل یارون» را با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند.
کد خبر: ۶۷۴۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳ - 25June 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، حزب‌الله شامگاه دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که مبارزان آن در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به روستا‌های جنوبی، ساختمانی را که سربازان ارتش اشغالگر در شهرک‌ صهیونیست‌نشین «اسرائیل یارون» استفاده می‌کردند، با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند، به طوری که افراد داخل آن هلاک و زخمی شده‌اند.

حزب الله دیروز هم در دو بیانیه جداگانه اعلام کرده بود که مبارزان مقاومت حزب الله با سلاح‌های مناسب و در مجاورت مستعمره «سماقه»، سربازان اسرائیلی را در بین دو شهرک صهیونیست‌نشین «المناره» و «مارگلیوت» واقع در مرز با لبنان را هدف گلوله‌های توپخانه خود قرار داده‌اند.

بیانیه حزب الله لبنان در مورد عملیات کوبنده خود در منطقه مرزی

حزب الله در اولین بیانیه خود اعلام کرد: اعضای مقاومت اسلامی تجمع سربازان دشمن بین مستعمرات "المناره" و مارگلیوت" را با سلاح‌های مناسب هدف قرار داده و مستقیماً آن را مورد هدف قرار دادند.

در بیانیه دوم، این حزب اعلام کرد که نیرو‌های مقاومت استقرار سربازان دشمن را در مجاورت سایت "السماقه"در تپه‌های اشغالی "کفر شوبا" در مرز لبنان با گلوله‌های توپ هدف قرار داده اند.

همچنین شبکه محلی "المنار" لبنان گزارش داد که دیروز بعدازظهر نیرو‌های رژیم صهیونیستی با شلیک گلوله‌های سبک به حریم هوایی "وادی شبعا" در جنوب لبنان، خانه‌ای مسکونی مورد اصابت قرار گرفت.

در ادامه گزارش این خبرگزاری رسمی لبنان، "هواپیما‌های رژیم صهیونیستی بعد از ظهر دیروز جنگنده‌های رژیم اشغالگر با شکستن دیوار صوتی بر فراز منطقه "جزین" در جنوب لبنان و در ارتفاع متوسط ​​بر فراز روستا‌ها و شهرک‌های جنوبی به پرواز درآمدند وبه شهر "طیبه" از سمت شهرک "العدیسه" در این منطقه حمله کردند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها