پیام تبریک فرمانده لشکر ۱۶ زرهی به مناسبت عید سعید غدیر خم

امیر «محمدشفیعی» با صدور پیامی فرا رسیدن عید سعید غدیر خم را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۷۴۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹ - 25June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، امیر سرتیپ دوم «حسین محمدشفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی و ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان با صدور پیامی فرا رسیدن عید سعید غدیر خم را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مَنْ کُنْتُ مَوْلَاهُ فَهَذَا عَلِیٌّ مَوْلَاهُ اللَّهُمَّ وَالِ مَنْ وَالاهُ وَ عَادِ مَنْ عَادَاهُ وَ انْصُرْ مَنْ نَصَرَهُ وَ اخْذُلْ مَنْ خَذَلَهُ.

خدای متعال و منان را شاکریم که از لطف و محبت خویش بر جهانیان و خصوصاً جامعه امت پیامبر اکرم (ص) انسانی را نازل کرد که به معنای صحیح و درست کلمه " انسان کامل" بود و با وجود مترقی اش سیر ادیان ابراهیمی را به کمال و نهایت رسانید.

براستی امیرالمؤمنین علی علیه السلام انسانی است که هم از نظر شخصیتی، هم اجتماعی و سیاسی برای آن نظیری را در کل تاریخ نمی‌توان یافت همان قرآن ناطق، معیار عدالت و سیاست ناب اسلامی که چنگ زدن بر آن هر انسان و جامعه‌ای را در مسیر هدایت قرار می‌دهد و گمراهان از ظلمات را به سمت نور هدایت می‌کند.

حقیقتاً جامعه جهانی و جامعه امروز ما برای رفتن به سمت و سوی عدالت مطلق تشنه‌تر از دیروز و مصمم‌تر از قبل به الگویی بی بدیل از بطن تعالیم و رویکرد الهی یعنی امام علی علیه السلام نیاز دارد تا در سایه ولایت و امامت وی، مردمان دنیا طعم عدالت واقعی و حریت انسانی را بچشند و بدین ترتیب مدعیان و منادیان دروغ عدالت و آزادی رسوا گردند.

اینجانب ضمن تبریک عید بزرگ غدیر خم به مردم متدین و ولایت مدار ایران اسلامی خصوصاً استان قزوین، امید دارم که با درایت و هدایت جدی مسئولان، جامعه ما مصمم‌تر از قبل در سطح خرد و کلان رنگ و بوی مکتب علوی را به خود گیرد که همانا تنها راه نجات و رسیدن به اهداف ترسیم شده برای ذات الهی انسان خواهد بود.

سرتیپ دوم حسین محمدشفیعی

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی و ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار