عیدانه رهبر معظم انقلاب به دریادلان مستقر در جزایر نازعات خلیج‌فارس اهدا شد

سردار «تنگسیری» هدیه ویژه و متبرک شده غدیریه رهبر معظم انقلاب را طبق رسم هر ساله به دریادلان و رزمندگان حافظ مرز عزت و اقتدار نظامی اسلامی در جزایر نازعات خلیج‌فارس تقدیم کرد.
کد خبر: ۶۷۴۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹ - 25June 2024

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، دریادار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه هدیه ویژه و متبرک شده غدیریه رهبر معظم انقلاب اسلامی را طبق رسم هر ساله به دریادلان و رزمندگان حافظ مرز عزت و اقتدار نظامی اسلامی در جزایر نازعات خلیج‌فارس تقدیم کرد.

دریادار تنگسیری در این آیین با تبریک عید بزرگ غدیر، اظهار داشت: فلسفه عید غدیر بخشیده شدن گناهان است و هر کسی نمی‌تواند ادعای سرباز ولایت را داشته باشد تا آن زمانی که ما در مسیر احکام خداوند هستیم، و ولایت خدا و پیامبر و ائمه(ع) را داریم می‌توانیم ولایتمدار باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه اظهار کرد: ما از غدیر باید درس بگیریم، در این راه باید هم خودمان را بشناسیم هم مسیر و رهروان این مسیر را بشناسیم تا از مسیر حق منحرف نشویم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: انتخاب ما باید امتداد ولایت باشد، افرادی را انتخاب کنیم که واقعا در مسیر ولایت باشند.

سردار تنگسیری در ارزش انتخابات و اثر آن در تاریخ این ملت و انقلاب اسلامی خطاب به سربازان و پاسداران مستقر در جزایر گفت: اگر مردم در صدر اسلام هم درست انتخاب کرده بودند، امت اسلام اکنون پراکنده نبود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار