برگزاری مراسم گرامی‌داشت شهدای هفتم تیر در شرکت گاز مازندران

مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی و اربعین شهدای خدمت همزمان با هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی امروز در شرکت گاز مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۴۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۶ - 26June 2024

برگزاری مراسم گرامی‌داشت شهدای هفتم تیر در شرکت گاز مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی و اربعین شهدای خدمت همزمان با هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی امروز در شرکت گاز مازندران برگزار شد.

حجت الاسلام رمضانی در این مراسم اظهار داشت: شهدای خدمت به پیمان و عهد و وفای خودشان تا پای جان ماندند و هیچ سختی و دشواری مانع ادامه حرکتشان در مسیری که در راه خدا انتخاب کردند نشد.

وی با بیان اینکه شیعیان معتقدترین گروه به ظهور منجی هستند، افزود: انقلاب اسلامی به برکت خون منتظران حضرت صاحب‌الزمان (عج) به‌وقوع پیوست؛ اما عده‌ای خوارج کاری کردند که امثال بهشتی‌ها در راه هدایت آنها به شهادت برسند و در واقع شهید بهشتی اولین شهید دفاع از ولایت در انقلاب اسلامی بود.

در ادامه این مراسم «اسماعیل نجفی» از مداحان و ذاکرین اهل بیت (ع) در خصوص شهدای خدمت و هفتم تیر به مرثیه سرایی در رسای این شهدا پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار