استاندار خراسان رضوی:

خصوصیات شخصیتی شهید جمهور برگرفته از سیره شهید بهشتی بود

نظری گفت: شهید آیت‌الله رئیسی در بسیاری از خصلت‌ها، همان خصوصیات شهید آیت‌الله بهشتی در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۶۷۴۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹ - 26June 2024

خصوصیات شخصیتی شهید جمهور برگرفته از سیره شهید بهشتی بودبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی در نشستی با حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «رضا زرندی» رئیس کل دادگستری خراسان رضوی و معاونین رئیس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی استان که در دفتر استاندار برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت عید غدیر خم و ادای احترام به شهدای خدمت خصوصا شهید جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی اظهار داشت: به روح همه شهدای گرانقدر درود می‌فرستیم و از همه آنان یاد می‌کنیم. مخصوصا شهید بهشتی و یاران ایشان که در این ایام به شهادت رسیدند و به برکت وجود آنها این روز‌ها به نام عزیزان ما در قوه قضاییه نامگذاری شد.

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید جمهور افزود: شهید آیت‌الله رئیسی در بسیاری از خصلت‌ها همان خصوصیاتی را داشت که در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی از شهید بهشتی سراغ داشتیم و دیده بودیم.

استاندار خراسان رضوی ضمن تشریح رابطه تعاملی میان مدیریت استان و دستگاه قضایی، تصریح کرد: احساس بسیار خوبی نسبت به دستگاه قضایی در استان داریم و این علاقه ما دلی و اعتقادی است. باید گفت؛ این در کار‌ها و هم‌افزایی‌ها بسیار موثر است و هم کاملا احساس می‌شود.

هدف ساختار‌های نظام؛ خدمت به اسلام و انقلاب است

حجت‌الاسلام زرندی همچنین در این نشست با قدردانی از تلاش‌های استاندار خراسان رضوی ابراز داشت: پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند بهترین و والاترین عیدی که در اسلام داریم، عید غدیر خم است چراکه برادرم علی ابن ابیطالب علیه‌السلام را بعد از خودم به‌عنوان راهنمای امت نصب کردم.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: پیامبر (ص) همچنین فرمودند که به وسیله برادرم امت هدایت بشود و روزی است که در این روز دشمنان و کفار ناامید شدند و دین کامل شد. همچنین نعمت خداوند تمام شد و خداوند این روز را راضی شد که به عنوان اسلام باشد. چنانکه خداوند در آیه‌ای می‌فرماید: الْیوْمَ أَکمَلْتُ لَکمْ دینَکمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَیکمْ نِعْمَتی وَ رَضیتُ لَکمُ الْإِسْلامَ دیناً.

وی تاکید کرد: تلاش دادگستری استان خراسان رضوی بر این است که با استانداری و دستگاه اجرایی همراه باشد. همچنین هرکجا که مشکلاتی رخ بدهد ما به کمک دستگاه اجرایی بشتابیم و مشکلات را برطرف کنیم؛ بر همین اساس هدف ما یکی بوده و آن خدمت به اسلام و جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار