با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان صورت گرفت؛

رونمایی از پوستر دومین جشنواره جوانه‌های غدیر در اهواز

منادی گفت: گروه سنی شرکت کنندگان از ۶ تا ۱۶ سال است و می‌توانند به صورت گروهی یا فردی در جشنواره شرکت کنند. مهلت ارسال آثار به دبیرخانه رویداد‌های ترویجی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خوزستان تا پایان شهریور ماه است.
کد خبر: ۶۷۴۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵ - 26June 2024

رونمایی از پوستر دومین جشنواره جوانه‌های غدیر در اهوازبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، به مناسبت عید سعید غدیر در مراسمی از پوستر دومین جشنواره جوانه‌های غدیر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

«مجید منادی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این مراسم با اعلام این که دومین جشنواره جوانه‌های غدیر در دو سطح باشگاه‌های کتابخوانی و آزاد با هدف ترویج آموزه‌های علوی، نهج البلاغه، مفاهیم خطبه غدیر با رویکرد کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود، اظهار داشت: ایجاد روحیه شور و نشاط و ترویج فرهنگ غدیر بین کودکان، ترویج و گسترش فرهنگ کتابخوانی از جمله اهداف این جشنواره است. 

وی با اشاره به بخش‌های مختلف این جشنواره افزود: آماده‌سازی کتاب غدیر به همراه (داستان تولیدی با موضوع غدیر به قلم شرکت کننده، تصویر سازی کتاب (نقاشی)، جلد و طراحی جلد)، نامه به امام علی (ع) و تبریک امامت آن حضرت، تهیه کلیپ ۳ دقیقه‌ای با استفاده از گوشی همراه از جشن‌های محله، مدرسه، شهر و مسابقه کتبی خطبه غدیر از بخش‌های این جشنواره است.

منادی ادامه داد: گروه سنی شرکت کنندگان از ۶ تا ۱۶ سال است و می‌توانند به صورت گروهی یا فردی در جشنواره شرکت کنند. مهلت ارسال آثار به دبیرخانه رویداد‌های ترویجی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خوزستان تا پایان شهریور ماه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: شرکت کنندگان شهرستانی نیز می‌توانند آثار خود را به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها ارسال کنند. سوالات و پاسخنامه بخش مسابقه خطبه غدیر در پورتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به نشانی khz.farhang.gov.ir بارگذاری شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار