معاون هماهنگ کننده سپاه استان بوشهر:

شهید «رئیسی» دیپلماسی اقتدار را پایه گذاری کرد

سرهنگ پاسدار «غضنفری» گفت:شهید جمهور با رویکرد جهادی و انقلابی خود کلام آزادی‌خواهان جهان را فریاد می‌زد و توانست دیپلماسی اقتدار را در کشور پایه گذاری کند.
کد خبر: ۶۷۴۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴ - 26June 2024

شهید «رئیسی» دیپلماسی اقتدار را پایه گذاری کردسرهنگ پاسدار «علی غضنفری»معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهدای خدمت اظهار داشت: شهید جمهور با رویکرد جهادی و انقلابی خود کلام آزادی‌خواهان جهان را فریاد می‌زد و توانست دیپلماسی اقتدار را در کشور پایه گذاری کند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم اقدامات بسیار بسزایی را در زمینه‌های متعددی به ویژه زیرساخت‌های کشور به ارمغان آورد افزود: شایسته است با انتخاب فرد اصلحه در انتخابات ۸ تیر ماه رئیس جمهوری انتخاب شود که راه تحول آفرین و حماسه ساز شهید رئیسی را ادامه دهد. 

سرهنگ غضنفری با اشاره به اینکه می‌شود با الگوگیری از مکتب شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی در عرصه‌های متعددی پیشرفت کرد گفت: شایسته از تمامی راهبردها و پتانسیل کشور در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری استفاده شود. 

معاون هماهنگ کننده سپاه بوشهر تصریح کرد: عامه مردم در کشور با بصیرت و روشنگری خود در صحنه‌های مختلف انقلاب در راستای پیشرفت و عزت کشور حاضر شده‌اند وان شالله در آینده هم در همه صحنه ها حاضر خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار