امام جمعه اهل‌سنت جزیره شیف:

انتخابات پشتوانه امنیت ملی ماست

«حسینی» گفت:حضور حداکثری در صحنه انتخابات، باعث افزایش قدرت ملّی می‌شود و این انتخابات پشتوانه امنیت ملی ماست.
کد خبر: ۶۷۴۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴ - 26June 2024

انتخابات پشتوانه امنیت ملی‌ ماستبه گزارش دفاع پرس بوشهر،«سید حسن حسینی»امام جمعه اهل‌سنت جزیره شیف در گفت وگو با رسانه ها با بیان اینکه انتخابات سرنوشت ساز چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که در هشتم تیرماه برگزار می‌شود اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از ابتدا بر پایه مردم‌سالاری دینی شکل گرفته است و مردم خودشان سرنوشت کشور را با انتخابات تعیین کردند.

امام جمعه اهل‌سنت جزیره شیف مردم را مهم‌ترین سرمایه اجتماعی دانست و گفت: انتخابات ایران در مقام مهم‌ترین و بزرگ‌ترین فرآیند مشارکت جمعی در تعیین سرنوشت ملی، اهمیت بسیاری برای اقشار گوناگون کشور دارد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات نقش تعیین‌کننده‌ای در ترسیم آینده انقلاب اسلامی دارد بیان کرد: حضور آحاد مردم در پای صندوق‌های رأی، نشانه حضور ملت شریف ایران در صحنه‌های مهم اداره کشور است.

حسینی با بیان اینکه حضور حداکثری در صحنه انتخابات، باعث افزایش قدرت ملّی می‌شود افزود: این انتخابات پشتوانه امنیت ملی‌ ماست.

امام جمعه اهل‌سنت جزیره شیف تصریح کرد: بی‌شک، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث افزایش سرمایه اجتماعی و تسهیل راه‌های حل مشکلات و فراهم‌سازی زمینه پیشرفت کشور و خنثی‌سازی توطئه‌های استکبار جهانی و صهیونیسم خواهد شد.

حسینی خاطرنشان کرد: امید است ملت بزرگ و قهرمان ایران با تاییدات خدای متعال در روز هشتم تیرماه فردی را انتخاب کنند که منافع ملت ایران را بیشتر از دیگران تأمین کند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در عیدغدیر اظهار کرد: اصلح آن کسی است که در درجه‌ی اول به مبانی انقلاب و نظام اعتقاد قلبی و واقعی داشته باشد دوم اینکه کارآمد باشد.

امام جمعه اهل‌سنت جزیره شیف با بیان اینکه یکی از عوامل موفقیت‌های دولت سیزدهم در عرصه های داخلی و بین المللی این بود که توانستند با اقتدار مسیر روشن توسعه کشور را طی کنند تصریح کرد: هر نامزد ریاست جمهوری با هدایت رهبر انقلاب اسلامی و پشتیبانی مردم حماسه‌آفرین، کشور ایران را به جایگاه شایسته آن برساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار