فرمانده نزاجا:

انتخابات یک مسئله بسیار مهم، حساس و حیاتی برای کشور است

امیر «حیدری» گفت: انتخابات یک مسئله بسیار مهم، حساس و حیاتی برای کشور است و اگر در این راه، غفلت و نسبت به سرنوشت آینده کشور اهمال کنیم، قطعاً راه شهدا را نرفته‌ایم.
کد خبر: ۶۷۴۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸ - 26June 2024

به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، امیر سرتیپ ستاد «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی شامگاه (دوشنبه) در مراسم افتتاح یادمان شهدای گمنام شهرستان صحنه، اظهار داشت: شهدا جان عزیز خودشان را در راه انقلاب، ولایت و مردم فدا کردند تا ما امروز در مقابل دشمنان بایستیم.

انتخابات یک مسئله بسیار مهم، حساس و حیاتی برای کشور است

وی با تاکید بر الگوگیری از راه و مسیر شهدا، افزود: خانواده‌های معظم شهدا به عنوان چشم و چراغ ملت از افتخارات همیشگی ملت قهرمان ایران هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری، تاکید کرد: انتخابات یک مسئله بسیار مهم، حساس و حیاتی برای کشور است و اگر در این راه، غفلت و نسبت به سرنوشت آینده کشور اهمال کنیم قطعاً راه شهدا را نرفته‌ایم.

وی با اشاره به ملاک‌های انتخاب فرد اصلح برای تصدی مسئولیت خطیر ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: باید کسی را انتخاب کنیم که ادامه دهنده مسیر شهدای خدمت، پای بند به ارزش‌های والای شهدا و همچنین تبعیت از فرامین انقلابی را داشته باشد.

یادمان شهدای گمنام شهرستان صحنه برای اسکان کاروان‌های راهیان نور و برگزاری مراسم‌های ملی و مذهبی به مساحت ۴۰۰ متر با حمایت فرمانده نیروی زمینی ارتش ساخته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار