شهردار کرمانشاه:

حضور پرشور در انتخابات «نه» محکم به دروغ‌های دشمنان است

«نوروزی» گفت: حضور پررنگ مردم در انتخابات ریاست جمهوری ضمن واجب بودن، نه بزرگ و قطعی به دروغ‌های دشمنان کشور در مورد عدم حضور مردم در انتخابات است.
کد خبر: ۶۷۴۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶ - 26June 2024

حضور پرشور در انتخابات «نه» محکم به دروغ‌های دشمنان استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «نادر نوروزی» شهردار کرمانشاه امروز در جلسه شورای مدیران که در سالن جلسات شهرداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: بر حضور پرشور، و آگاهانه همه شهروندان در انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد.

وی گفت: دست تقدیر این بود که انتخابات ریاست جمهوری زودتر از موعد مقرر برگزار شود و خدمات شهید رئیسی به کشور و انقلاب با شهادت ایشان تداوم نداشته باشد هر چند زحمات و تلاش‌های این مرد بزرگ هیچگاه فراموش نخواهد شد.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: اکنون نیز بر همه ما واجب است که برای حفظ کشور و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبر ولایت نه تنها خود در پای صندوق حاضر باشیم بلکه دیگران را نیز بر شرکت در انتخابات و انتخاب آگاهانه تشویق کنیم.

وی افزود: حضور پررنگ مردم در انتخابات ریاست جمهوری ضمن واجب بودن، نه بزرگ و قطعی به دروغ‌های دشمنان کشور در مورد عدم حضور مردم در انتخابات است.

نوروزی ادامه داد: هیچکس حق ندارد علیه یا له نامزدی اقدام خلافی کند، به ویژه کارکنان شهرداری باید توجه کنند که امکانات شهرداری و دولتی در اختیار کاندیدایی قرار نگیرد، البته حضور افراد در ساعات غیراداری در ستادها منعی ندارد، اما در ساعات اداری ممنوع است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار