معاون عملیات نیروی قدس سپاه در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

اشغالگری رژیم صهیونیستی برای جهانیان مسجل شده است/ جبهه مقاومت در بهترین وضعیت قرار دارد

سردار «چیذری» با بیان اینکه غاصب بودن رژیم صهیونیستی برای جهانیان مسجل شده است، گفت: امروز همه دنیا علیه جنایات صهیونیست‌ها و نظام سلطه به‌پاخاستند.
کد خبر: ۶۷۵۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۹ - 29June 2024

سردار سرتیپ پاسدار «محسن چیذری» معاون عملیات نیروی قدس سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره توانمندی محور مقاومت اظهار داشت: جبهه مقاومت در بهترین شرایط ممکن قرار دارد.

سردار چیذری

سردار چیذری با بیان اینکه «وعده صادق» عملیات بزرگی بود که بُعد عملیاتی محور مقاومت را تا حد قابل توجهی ارتقاء داد، عنوان کرد: ما در «وعده صادق» تنها گوشه‌ای از توان عملیاتی خود را به اجرا گذاشتیم و در جریان مقابله با این عملیات، صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها و همپیمانان نظام سلطه با همه تجهیزات برای دفاع از رژیم صهیونیستی پای کار آمده بودند.  

وی تاکید کرد: ما به تمام نقاط ضعف و قوت دشمن پی بردیم و به همین خاطر دشمن دیگر تاب و توان مقابله را نداشت؛ این نشان می‌دهد که مقاومت در جایگاه بالایی قرار دارد.

معاون عملیات نیروی قدس سپاه تصریح کرد: «وعده صادق»، «طوفان‌الاقصی» و مقاومت مردم مظلوم فلسطین، جبهه مقاومت را جهانی کرده است و همه دنیا به موضوع مقاومت نگاه جدیدی پیدا کردند.

وی با تاکید بر اینکه غاصب بودن رژیم صهیونیستی برای جهانیان مسجل شده است، یادآور شد: امروز همه دنیا علیه جنایات صهیونیست‌ها و نظام سلطه به‌پاخاستند و به محور مقاومت لبیک گفتند که این پیروزی بزرگی برای محور مقاومت است.

سردار چیذری در پایان درباره شهادت «سعید آبیار» در حمله رژیم صهیونیستی نیز گفت: صهیونیست‌های جنایتکار از همه طرف پاسخ دریافت می‌کنند که تنها برخی از آن‌ها قابلیت انتشار دارد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار