مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی:

ترویج فرهنگ دفاع مقدس نیازمند کار فرهنگی و ارائه هنرمندانه است

سرهنگ «فلاحی» با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است که نیازمند کار فرهنگی و ارائه هنرمندانه است، گفت: در شرایطی که دشمنان در پی دلسردی جوانان از ارزش‌های اسلامی و انقلابی هستند ترویج فرهنگ ایثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس توطئه‌های آنان را خنثی خواهد کرد.
کد خبر: ۶۷۵۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹ - 26June 2024

ترویج فرهنگ دفاع مقدس نیازمند کار فرهنگی و ارائه هنرمندانه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی امروز (چهارشنبه) در نشست مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و یگان‌های نظامی و انتظامی استان خراسان جنوبی در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، اظهار داشت: دشمنان ملت ایران در سال‌های اخیر هر شکستی خوردند به برکت دفاع مقدس بوده لذا همه باید دوران دفاع مقدس را قدر بدانیم.

وی به نمونه‌هایی از رشادت‌های رزمندگان و شهدای  استان اشاره کرد و بیان داشت: رسانه‌های غربی از سربازان متجاوز خود قهرمان‌های دروغین می‌سازند اما شهدا و رزمندگان خودساخته و دلاور ما قهرمانان و اسوه‌های زنده‌ای هستند که بسیاری از آن‌ها هنوز در جامعه شناخته شده نیستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با اشاره به ضرورت فعالیت دستگاه‌های دولتی در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت، تبیین کرد: روابط عمومی دستگاه‌های اجرائی به عنوان مرکز تبیین ارزش‌های دفاع مقدس باید در قالب‌های هنری به این مهم در رسانه‌ها  بپردازند.

سرهنگ فلاحی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است که نیازمند کار فرهنگی و ارائه هنرمندانه است، گفت: در شرایطی که دشمنان در پی دلسردی جوانان از ارزش‌های اسلامی و انقلابی هستند ترویج فرهنگ ایثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس توطئه‌های آنان را خنثی خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه هر چقدر فرهنگ دفاع مقدس در جامعه ترویج یابد به همان میزان پیشرفت و امنیت جامعه تضمین می‌شود، مطرح کرد: خراسان جنوبی رزمندگان و ایثارگران زیادی دارد که با بهره‌گیری از آن‌ها می‌توان آثار ارزشمندی در حوزه ایثار، شهادت و تبیین دفاع مقدس تولید کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی آمادگی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان را برای هرگونه همکاری در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس با دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد و تشکیل شورای روابط عمومی‌های حوزه فرهنگ ایثار و شهادت را گامی مهم برای نیل به این مقصود دانست.

سرهنگ فلاحی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس فرهنگ عزتمندی و عزت‌طلبی و هویت‌بخشی است، خاطرنشان کرد: این فرهنگ را باید حفظ کنیم چرا که شهدا از بهترین سرمایه که جان خود بود گذشتند تا این فرهنگ پایدار بماند بنابراین اگر می‌خواهیم فرهنگ دفاع مقدس زنده بماند باید به ابعاد مختلف آن بپردازیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار