فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

استفاده از ظرفیت‌های لازم جهت برگزاری رزمایش فصل شیدایی در یاسوج

سردار «حکمتیان راز» گفت: با تمام ظرفیت ترابری و با حداکثر توان نیرو‌ها در حال آماده سازی زیر ساخت‌های لازم جهت برگزاری رزمایش فصل شیدایی در شهر یاسوج هستیم
کد خبر: ۶۷۵۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۳ - 26June 2024
استفاده از ظرفیت‌های لازم جهت برگزاری رزمایش فصل شیدایی در یاسوجسردار «حسن حکمتیان راز» در گفت و گو با خبرنگار دفاع‌پرس در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در راستای برگزاری دومین کنگره ملی ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های متنوعی در سطح استان اجرا شده است.
 
سردار حکمتیان راز افزود: تاکنون چندین اجلاسیه از اقشار تخصصی و عمومی در سطح استان برگزار شده که با بازدید خوب مردم گرانقدر استان همراه بوده است.
 
فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: رزمایش فصل شیدایی از جمله برنامه‌هایی است که در راستای بزرگترین رویداد فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد، از مردادماه به مدت ۱۵ شب در شهر یاسوج برگزار می‌شود.
 
وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ روز تیپ ۴۸ مسئولیت آماده سازی این رزمایش را برعهده دارد، تصریح کرد: با تمام ظرفیت ترابری و با حداکثر توان نیرو‌ها در حال آماده سازی زیر ساخت‌های لازم جهت برگزاری رزمایش فصل شیدایی در شهر یاسوج هستیم.
 
این مسئول با تاکید بر اینکه قریب به ۲۰ دستگاه ماشین آلات راه سازی به صورت شبانه روزی و جهادی پای کار هستند، یادآور شد: پیش بینی شده است که بیش از ۱۰ هزار نفر در این رزمایش حضور پیدا کنند. 
 
سردار حکمتیان راز گفت: این رزمایش که از خلقت انسان تا کنون است، در دو جبهه سمت راست و چپ مربوط به رویداد‌های تاریخی و دفاع مقدس در معرض دید عموم به نمایش گذاشته می‌شود.
 
فرمانده تیپ ۴۸ فتح با بیان اینکه اقتدار و عزت امروز این سرزمین مرهون فداکاری شهدا و ایثارگران است، ادامه داد: از تمام ظرفیت‌ها در جهت به سرانجام رسیدن این رزمایش استفاده می‌شود. 
 
 انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار