دعوت استاندار قم از مردم برای حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

استاندار قم با صدور بیانیه‌ای از عموم مردم بصیر و انقلابی استان قم جهت حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت بعمل آورد.
کد خبر: ۶۷۵۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰ - 27June 2024

دعوت استاندار قم از مردم برای حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوریبه گزارش دفاع‌پرس از قم، سید محمد آقامیری استاندار قم با صدور بیانیه‌ای از عموم مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:

«بسمه تعالی»

مقام معظم رهبری: هرچه انتخابات پرشورتر باشد، عظمت ملت ایران بیشتر در چشم مخالفان و دشمنانش دیده خواهد شد.

▫️حیات تابناک و پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی از نخستین روز‌های استقرار خود تاکنون، بار‌ها شاهد حماسه آفرینی ملت آگاه و همیشه در صحنه بوده است.

عرصه‌های انتخابات از آن دست آزمون‌های بزرگ و سرنوشت سازی است که علیرغم تمامی توطئه‌ها و تلاش نافرجام بدخواهان و دشمنان این ملت، همواره به صحنه‌های ناب و شورانگیزی از شکوه و عظمت همبستگی ملی و تجلی جلوه‌های بی نظیری از جمهوریت و مردم سالاری دینی نظام اسلامی تبدیل شده اند.

اینک و در پی شهادت خادم پرتلاش جمهور، حضرت آیت الله رئیسی، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را به عنوان فرصت ارزنده دیگری برای نمایش عزت، عظمت و سربلندی نظام و ترسیم افق‌های روشن و پر امید برای آینده این مرز و بوم پرگهر و در پیش داریم.

رجاء واثق دارم در چنین شرایطی، آحاد ملت شریف ایران، با تأسی به فرامین و منویات گهربار امامین انقلاب و در عمل به وصایای شهدای عزیز، حضورآگاهانه در انتخابات را حق مسلم و تکلیف دینی خود فرض کرده و برای پرشورتر شدن هر چه بیشتر فضای انتخابات و انتخاب رئیس جمهوری اصلح، توانمند و در تراز انقلاب و شهید رئیسی، از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

به فضل الهی و با تلاش عوامل دست اندرکار، مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات سالم، پرشور منظم و با مشارکت گسترده اقشار مختلف در استان قم مهیا شده است و ان شاالله عموم مردم انقلابی و بزرگ استان قم همگام با سایر ملت ایران، حضوری پرشور و مسئولانه را در انتخابات ۸ تیرماه رقم خواهند زد.

اینجانب ضمن دعوت از مردم صبور، فهیم، بصیر و همیشه در صحنه استان قم برای حضور در انتخابات به عنوان یک تکلیف مقدس سیاسی، از درگاه پروردگار متعال برای تمام ملت ایران، آرزوی عزت، سربلندی و توفیقات روزافزون مسئلت دارم.

به امید اعتلای هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی و تعجیل در فرج یگانه منجی عالم بشریت، حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار