فرماندار قصرشیرین:

شرکت در انتخابات ادای دین به شهدا و عمل به این تکلیف است

«نجفی« گفت: شرکت در انتخابات ادای دین به شهدا و عمل به این تکلیف سیاسی و شرعی واجب برای محفوظ ماندن انقلاب و نظام از گزند دشمنان است.
کد خبر: ۶۷۵۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۱ - 27June 2024

شرکت در انتخابات ادای دین به شهدا و عمل به این تکلیف استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمد نجفی» فرماندار شهرستان قصرشیرین امروز در جمع بانوان فعال این شهرستان که در محل فرمانداری شهرستان با اشاره به اهمیت برگزاری انتخاباتی با شکوه و با حضور قشرهای مختلف مردم، اظهار داشت: امروز همه ما وظیفه داریم با دعوت از اقشار مختلف مردم برای شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح به برگزاری انتخاباتی پرشور کمک کنیم و فردی را انتخاب کنیم که در تراز شهید رئیسی باشد و بتواند برنامه های اساسی سه سال گذشته که پایه‌گذاری شده بود را ادامه دهد.

فرماندار شهرستان قصرشیرین افزود: شرکت در انتخابات ادای دین به شهدا و عمل به این تکلیف سیاسی و شرعی واجب برای محفوظ ماندن انقلاب و نظام از گزند دشمنان است.

وی ادامه داد: ما باید با مراجعه به پیشینیه نامزدها و بررسی کارنامه آنها بتوانیم صالح ترین را انتخاب کنیم.

مشارکت زنان در فرآیند تصمیم گیری ملی اهمیت بسیار بالایی دارد

«مریم عسگری» دبیر کمیسیون امور بانوان و مشاور فرماندار شهرستان قصرشرین در امور بانوان نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت حضور زنان و تاثیرگذاری آنها در انتخابات، گفت: مشارکت زنان در همه عرصه های سیاسی و اجتماعی ضروری و یکی از شاخص های اساسی توسعه پایدار است.

وی افزود: مشارکت زنان در فرآیند تصمیم گیری ملی اهمیت بسیار بالایی دارد و بانوان که نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند نقش موثرتری نسبت به سایر اقشار در برگزاری انتخابات ایفاء می‌کنند و می توانند راهنما و مشوق خانواده ها در امر تحقق حضور حداکثری در انتخابات باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار