اطلاعیه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام:

حماسه بدرقه شهید جمهور با حماسه حضور تکمیل می‌شود

سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با صدور اطلاعیه از مردم ولایتمدار و بصیر استان چهارمحال و بختیاری برای حضور حداکثری در انتخابات هشتم تیر و انتخاب رئیس جمهور تراز انقلاب دعوت کرد.
کد خبر: ۶۷۵۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۲ - 27June 2024

حماسه بدرقه شهید جمهور با حماسه حضور تکمیل می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با صدور اطلاعیه از مردم ولایتمدار و بصیر استان چهارمحال و بختیاری برای حضور حداکثری در انتخابات هشتم تیر و انتخاب رئیس جمهور تراز انقلاب دعوت کرد.

در این اطلاعیه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با گرامیداشت یاد و خاطره امام عظیم الشإن که حق انتخاب را برای ایرانیان به ارمغان آورد و پاسداشت مقام شهدا بویژه رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت، آمده است: تلاش مجاهدانه همه دلسوزان میدان جهاد تبیین بخصوص علما، نخبگان، اساتید، کارشناسان و هادیان سیاسی، اصحاب رسانه و فعالان فضای خصوصا رسانه ملی برای حضور حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را ارج می‌نهیم.

اطلاعیه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام می‌افزاید: بدون شک مشارکت آحاد مردم در انتخابات و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی پشتوانه قوی برای پیشبرد اهداف کلان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان ایران خواهد بود.

در این اطلاعیه آمده است: همانا علاوه بر حضور حداکثری در انتخابات که خنثی کننده توطئه‌های دشمنان و بدخواهان ملت بزرگ ایران و انقلاب اسلامی می‌باشد؛ به تعبیر مقام معظم رهبری، انتخاب فردی معتقد به مبانی انقلاب، که هم کارآمد باشد و هم شب‌و روز نشناسد و توان و نشاط برای کار کردن داشته باشد، ضرورتی انکارناپذیر برای حل مشکلات مردم در عرصه‌های مختلف خصوصا معیشت و اقتصاد، استقلال و اقتدار و عزت و سربلندی ایرانیان است.

در اطلاعیه سپاه استان چهارمحال و بختیاری تصریح شده است: اقشار مختلف مردم غیوربام ایران استان چهارمحال و بختیاری با برپایی اجتماعات گوناگون بمناسبت گرامیداشت شهید جمهور و شهدای خدمت نشان دادند که قدردان خادمان ملت هستند و امید است با توجه به شرایط شرایط حساس داخلی- منطقه‌ای و بین المللی در لبیک به رهبر فرزانه انقلاب، حماسه بدرقه شهید جمهور را با خلق حماسه حضور تکمیل کنند.

در بخش پایانی اطلاعیه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام آمده است: ما پاسداران، سربازان و بسیجیان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان نیز ضمن اعلام آمادگی همه جانبه برای تإمین امنیت انتخابات، از آحاد مردم ولایتمدار و همیشه درصحنه استان چهارمحال و بختیاری دعوت می‌کنیم با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی و خلق حماسه ا‌ی دشمن شکن، برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان حمایت تاریخی خود از ولایت، انقلاب و ارزش‌های اسلامی ثبت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار