رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی اردبیل:

مردم در موضوع انتخابات به مردم به کسی مانند شهید رئیسی رای دهند

حجت‌الاسلام «موسوی» گفت:مردم در موضوع انتخابات به مردم به کسی مانند شهید رئیسی رای دهند که دشمن از رای آوردن او ناراحت می‌شود.
کد خبر: ۶۷۵۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۰ - 27June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل،حجت‌الاسلام «سیدکمال موسوی» رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی اردبیل شامگاه روز گذشته (چهارشنبه) در مراسم گرامیداشت یاد شهدای هفتم تیر و شهدای خدمت که در مسجد قدس در اردبیل برگزار شد اظهار داشت: مردم در موضوع انتخابات باید به مردم به کسی مانند شهید رئیسی رای بدهند که دشمن از رای آوردن او ناراحت می‌شود و کوتاهی‌هایی که منجر به شهادت حاج قاسم شد، دیگر شکل نمی گیرد.

حجت‌الاسلام موسوی اظهار داشت: مردم به کسی مانند شهید رئیسی رای بدهند که برای جمهوری اسلامی عزت بیاورد و دشمن از دست او ناراحت باشد و موجب تضعیف جبهه مقاومت در عرصه بین‌الملل نشودو به کسی که راه رفتن کنار یک سیاستمدار درجه سه دنیا را برای خود افتخار باشد رای ندهند.

وی با اشاره به اینکه خیلی‌ها این روز‌ها دم از علی و نهج‌البلاغه می‌زنند افزود: علی (ع) یاور دین خدا بود و ذریه او، شهید رئیسی هم خدامحور بود، نه کدخدا محور و مظلومیت شهید بهشتی هم بخاطر همین حرف‌هاست.

رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی استان اردبیل افزود: حضرت علی (ع) ناصر دین آمریکا و ایادی آمریکا نبود، در همه روسای جمهور آمریکا کسی را سراغ نداریم که از اسرائیل بد بگوید و آنها هرگز از این کلیات نظام سیاسی خود عقب‌نشینی نمی‌کنند، چون خط قرمز آنهاست.

وی گفت: امروز کسی که می‌خواهد در آستانه انتخابات رای بیاورد باید تکلیف خود را به صراحت با چفیه و فلسطین مشخص کند و بگوید در کجا ایستاده است و همه بدانند که فلسطین خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است.

موسوی افزود: خطوط قرمز نظام ما خیلی صریح و مشخص است و به قول شهید بهشتی آینه تمام نمای آن شاکله اصلی حاکمیت جمهوری اسلامی ایران است و همه بدانندکه ما از خط قرمز نظام، از خط ولی‌فقیه و شهدا تا پای جان عقب نخواهیم کشید. 

وی در ادامه افزود: حادثه بسیار مهم، تلخ و ناگواری در هفتم تیر ۱۳۶۰ حدود ۶ روز پس از عزل یک انسان منافق و ضداسلام به معنای واقعی کلمه و یک روز پس از ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب اتفاق افتاد.

وی همچنین افزود: انفجاری که چهره‌های بی‌بدیلی از جمهوری اسلامی در راس آنها شهید بهشتی را که افتخار نظام و مجموعه قضائی بود، از ما گرفت؛ عالم فرزانه و انسان نخبه‌ای که به تعبیر مقام معظم رهبری سال‌ها باید بگذرد تا همچون بهشتی قدم بر روی خاک بگذارد.

موسوی با تاکید بر لزوم تبیین بیشتر و بهتر موضوع بیان کرد: پس از آن اتفاق هر سال این هفته را با نام قوه قضائیه گرامی می‌داریم و بازخوانی و مرور تاریخ آن اتفاق را انجام می‌دهیم.

رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی اردبیل با اشاره به ۶۰ قاضی شهید در کشور اضافه کرد: باید بازنگری در تبیین شخصیت، حسن اخلاق، جهادی بودن و بصیرت این شهیدان مظلوم بویژه شهید بهشتی بیش از پیش مورد توجه باشد و برای مردم تبیین شود.

وی تعبیر مقام معظم رهبری در مورد حادثه هفتم تیر سال ۶۰ را خاطرنشان ساخت و عنوان کرد: تاکنون ابعاد حادثه آنچنان که باید در قاب هنر نیامده، نه فیلمی، نه کتاب جامعی و نه مطلب عمیقی در موردش ساخته نشده در حالی که یکی از نقاط خاص انقلاب تبیین همین بزنگاه‌ها است.

موسوی در ادامه افزود: سند شهادت آیت الله بهشتی و یارانش برای بی‌آبرو کردن آمریکا، ایادی آمریکا و اندرونی‌هایی که به محض یافتن فرصت دُمی تکان می‌دهند، کافی است.

وی تاکید کرد: چنان که مقام معظم رهبری نیز پیش‌تر اشاره داشتند، نقش دشمن در این حادثه نباید فراموش شود؛ هرچند که باور داریم آنهایی که در راه خدا جان می‌دهند، شهید می‌شوند و خداوند به معنای واقعی خصوصیات زندگی معنوی را به آنها اعطا می‌کند.

رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی اردبیل با اشاره به اینکه تحریف چنان کاری می‌کند که امام معصوم (ع) خانه‌نشین می‌شود، افزود: آنها خطاب به افرادی که به شهدا ملحق نشدند و در این دنیا ماندند، پیامشان این است که در بزنگاه‌ها و جاده‌های حساس این انقلاب نترسید و غصه نخورید، نه از آینده خوفی و نه از گذشته حزنی داشته باشید.

وی افزود: شهید بهشتی و وزیران و نمایندگانی که در آن جلسه در دفتر حزب جمهوری اسلامی حضور داشتند قرار بود در آن نشست موضوع کنترل تورم و انتخابات ریاست جمهوری پس از عزل بنی‌صدر را بررسی کنند که به درجه والای شهادت نایل آمدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار