مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خبر داد؛

برگزاری مراسم اربعین شهدای خدمت در امامزادگان مازندران

حجت الاسلام «حیدری جناسمی» از برگزاری مراسم اربعین شهدای خدمت در امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران خبر داد.
کد خبر: ۶۷۵۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶ - 27June 2024

برگزاری مراسم اربعین شهدای خدمت در امامزادگان مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین «ابراهیم حیدری‌جناسمی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن چهلمین روز از فقدان آیت‌الله «رئیسی» رئیس جمهور کشورمان و همراهان ایشان، اظهار داشت: شهید رئیسی در راه خدمت به ملت خستگی نمی‌شناخت و در تمامی حوادث در کنار ملت بود و در همین مسیر هم به شهادت رسید.

وی از برگزاری مراسم اچهلمین روز فراق شهدای خدمت در استان مازندران خبر داد و افزود: مراسم چهلم شهادت شهید آیت الله رئیسی و همراهان ایشان در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خاطرنشان کرد: مراسم چهلم شهدای خدمت همزمان با نماز مغرب و عشاء در امامزادگان استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام حیدری جناسمی همچنین به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: بقاع متبرکه، امامزادگان و مساجد استان مازندران آماده میزبانی از صندوق‌های اخذ رأی هستند و به هیات امنا و مدیران اماکن مذهبی ابلاغ شد تا نهایت همکاری را برای برگزاری انتخابات پرشور داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار