پیام فرمانده لشکر ۱۶ زرهی جهت مشارکت حداکثری در انتخابات؛

فردای انتخابات پیروز واقعی ملت انقلابی ایران است

امیر سرتیپ دوم «محمد شفیعی» با صدور پیامی از عموم مردم جهت حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت بعمل آورد.
کد خبر: ۶۷۵۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱ - 27June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، امیر سرتیپ دوم «حسین محمد شفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی و ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان با صدور پیامی از عموم مردم جهت حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت بعمل آورد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«انّ اللَّه لایغیّر ما بقوم حتّی یغیّروا ما بانفسهم.» / رعد ۱۱
 
بار دیگر مردم عزیز ایران در ساحت سیاسی در آزمایشی بزرگ و سرنوشت ساز قرار گرفته اند و تردیدی نیست که این بار نیز به تبعیت از آرمان‌های امام راحل، امام خامنه‌ای مدظله العالی و شهیدان گرانقدر وطن به مانند انتخابات گذشته از این آزمون سربلند و سرافراز بیرون خواهند آمد.

آن چیزی که در این انتخابات در وهله اول از اهمیت برخوردار است، حضور حداکثری و پرشور مردم در پای صندوق‌های رای است همان امر مهمی که دشمنان وطن را نا امید و اقتدار کشور را برای سال‌ها تضمین خواهد کرد. مورد دوم نیز بی شک انتخاب شخص اصلح است که یقینا ملت بزرگوار ایران با شناخت، بصیرت و آگاهی تاریخی و سیاسی که دارند شخص اصلح و تراز انقلاب اسلامی را برای ریاست جمهوری انتخاب خواهند کرد تا رهرو شهیدان خدمت نظام اسلامی باشد.
 
بر این باوریم که فردای انتخابات ریاست جمهوری، پیروز و برنده واقعی ملت غیور و انقلابی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که بار دیگر معنای مردم سالاری و مشروعیت دینی را در حد اعلای خود تحقق می‌بخشند.

اینجانت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جمله شهید جمهور آیت الله رئیسی و اعلام این نکته مهم که فرزندان غیور شما ملت سرافراز در ارتش جمهوری اسلامی ایران همانند تمامی انتخابات گذشته که با حضور حداکثری خود در پای صندق‌های رای همراهی خود با ملت عزیز ایران و پایبندی به آرمان‌های امامین انقلاب را به اثبات رسانیده اند از عموم مردم متدین و انقلابی استان قزوین جهت حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۸ تیرماه و انتخاب شخص اصلح دعوت بعمل می‌آورم امید است که حضور پرشور و انتخاب آگاهانه مردم بزرگوار ایران به همراه جدیت و تلاش بی پایان مسئولان، کشور عزیزمان را بیش از پیش در مسیر فتح قله‌های افتخار قرار دهد.

سرتیپ دوم حسین محمد شفیعی
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین و ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار