فرمانده سپاه شهرستان میاندورود:

حضور مردم در پای صندوق‌های رأی دشمنان نظام را مأیوس خواهد کرد

سرهنگ «کردان» گفت: حضور و مشارکت در پای صندوق‌های رأی برای ثبات جمهوری اسلامی ایران و قوت بخشی به حرکت پیش رونده انقلاب اسلامی و پیش برندگی انقلاب اسلامی در جبهه مقاومت است.
کد خبر: ۶۷۵۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰ - 27June 2024

حضور مردم در پای صندوق‌های رای دشمنان نظام را معیوس خواهد کردسرهنگ «جواد کردان» فرمانده سپاه شهرستان میاندورود در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مازندران اظهار داشت: حضور و مشارکت در پای صندوق‌های رأی برای ثبات جمهوری اسلامی ایران و قوت بخشی به حرکت پیش رونده انقلاب اسلامی و پیش برندگی انقلاب اسلامی در جبهه مقاومت است.

وی افزود: مردم خوب، فهیم و با بصیر شهرستان میاندورود همراه با همه‌ی مردم سراسر کشور باز حماسه‌ای دیگری را در هشتم تیر رقم خواهند زد.

فرمانده سپاه شهرستان میاندورود تصریح کرد: مردم با آمدن در پای صندوق‌های رای دشمنان نظام و انقلاب را ان شاأالله مأیوس خواهند کرد.

وی اذعان داشت: مردم جمهوری اسلامی ایران مردمی ولایی و انقلابی هستند که از سال ۱۳۵۷ تاکنون ثابت کرده‌اند که در رکاب ولایت، امامت و قرآن، انقلاب هستند.

سرهنگ کردان گفت: به امید خدا باز هم برای اینکه دشمنان ناامید بشوند و حضور محکم و پرشور و نشاطی را مردم در حماسه انتخابات خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار