مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز:

غدیر امتداد حرکت انبیاء و اوصیاء تا ظهور منجی عالم بشریت است

حجت الاسلام و المسلمین «خواجه امیری» واقعه غدیر را مهم خواند و گفت: غدیر، امتداد حرکت انبیاء و اوصیاء تا ظهور منجی عالم بشریت است.
کد خبر: ۶۷۵۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶ - 27June 2024
غدیر امتداد حرکت انبیاء و اوصیاء تا ظهور منجی عالم بشریت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت الاسلام و المسلمین «یوسف خواجه امیری» مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز در جشن بزرگ مردمی غدیر منطقه شرق شیراز که در پارک سایه برگزار شد، واقعه غدیر را مهمترین مسئله تاریخ بشریت دانست و اظهار داشت: بهترین برنامه، برای سعادت بشر در روز عید غدیر توسط پیامبر (ص) تبیین شد تا سلسله امامت با امیرالمؤمنین (ع) آغاز و به امام زمان (عج) با غیبتی طولانی ختم شود.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز در ادامه گفت: واقعه غدیر، ضامن بقای آینده دین است و سرنوشت نه تنها مسلمانان حاضر در آخرین حج پیامبر (ص) بلکه سرنوشت همه انسان‌ها و جوامع بشری به پیام غدیر گره خورده است؛ بنابراین غدیر تا زمانی که ظهور اتفاق نیفتاده باقی خواهد ماند، چون برنامه‌ریز آن خداوند متعال و اجرا کننده‌اش، پیامبری است که رسالتش برای همه عوالم است.
 
وی به اهمیت تبیین مسائل و مباحث درست تاریخ اسلام اشاره کرد و ادامه داد: ضرورت؛ حفظ و زنده نگه داشتن واقعه غدیر پر اهمیت‌تر از واقعه عاشوراست چرا که اگر واقعه غدیر در زمان خود به درستی تبیین شده بود عاشورایی اتفاق نمی‌افتاد.
 
حجت‌الاسلام خواجه امیری، غدیر را امتداد حرکت انبیاء و اوصیاء تا ظهور منجی عالم بشریت خواند و افزود: تبیین واقعه غدیر توسط مجموعه‌های فرهنگی، اساتید دانشگاه‌ها امری ضروری است چرا که اگر امر ولایت به خوبی تبیین شود اطاعت از امر ولی نیز به تبع آن دنبال خواهد شد و ملتی که تابع امر ولی زمان شد هرگز دچار اعوجاج و تشتت در زمینه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، نخواهد شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار