با صدور پیامی صورت گرفت؛

دعوت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین برای حضور حداکثری در انتخابات

سرهنگ «امیری مقدم» با صدور پیامی از مردم انقلابی قزوین جهت حضور پرشور و حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت بعمل آورد.
کد خبر: ۶۷۵۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰ - 27June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با صدور پیامی از مردم انقلابی قزوین جهت حضور پرشور و حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت بعمل آورد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به برکت انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با جانفشانی شهدای عزیز وطن، از ابتدای انقلاب اسلامی این فرصت پیش آمده است تا مردم در تعیین سرنوشت خود از آزادی کامل برخوردار باشند. بی شک انتخابات ریاست جمهوری از جمله عرصه‌هایی است که نقش مهم و اساسی در تعیین سرنوشت و ترسیم مسیر یک ملت را در راز مدت دارد.

از این روی ملت با بصیرت و زمان شناس ایران بار دیگر این فرصت را غنیمت شمارده و از طریق صندوق رای و با انتخاب رئیس جمهور در ترسیم سرنوشت و آینده خویش گام برخواهند داشت.

در این میان هم حضور پرشور مردم و هم انتخاب شخص اصلح که ادامه دهنده راه شهدای وطن از جمله شهیدان خدمت باشد از اهمیت بالایی برخوردار است. حضور حداکثری همچنان که اقتدار و امنیت کشور را تضمین می‌کند پشتوانه مستحکمی نیز برای رئیس جمهور جهت پیشبرد برنامه‌ها خواهد بود و انتخاب اصلح نیز رئیس جمهور مدیر، مدبر، توانمند، متعهد و متخصص را به مقام اول اجرایی کشور خواهد رساند که قطعا با هم افزایی دیگر نهادها و ارگان ناممکن‌ها را ممکن خواهد ساخت.

اینجانب به پیروی از آرمان های امامین انقلاب و شهدای سرافراز میهن اسلامی از عموم مردم انقلابی و همیشه حاضر در صحنه مردم استان قزوین جهت حضور حداکثری و انتخاب شخص اصلح در انتخابات ریاست جمهوری دعوت بعمل می‌آورم، ان شالله رئیس جمهور جدید با پشتوانه مردمی که خواهد داشت رهرو شهدای خدمت از جمله شهید جمهور آیت الله دکتر رئیسی باشد و کشور را به سمت رشد و ترقی پیش ببرد.

سرهنگ پاسدار محمد امیری مقدم

مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار