نماینده ولی فقیه در گلستان:

پای صندوق رای، قدرت نظام را به دنیا نشان می‌دهیم

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: ما قدرت دفاعی و نظامی و قدرت امنیتی خوبی داریم که هم اینها به جای خود، اما مهمترین قدرت، حضور مردم در صحنه های سرنوشت ساز کشور است که این قدرت مهم، سرمایه اجتماعی ما محسوب می شود.
کد خبر: ۶۷۵۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱ - 27June 2024

پای صندوق رای، قدرت نظام را به دنیا نشان می‌دهیم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی»نماینده ولی فقیه در استان گلستان از مردم برای حضور و مشارکت حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد و اظهار داشت: انتخابات روز مهم و سرنوشت ساز است و این انتخابات به فرمایش مقام معظم رهبری مهمترین صحنه قدرت نمایی ایران است.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: ما قدرت دفاعی و نظامی و قدرت امنیتی خوبی داریم که هم اینها به جای خود، اما مهمترین قدرت، حضور مردم در صحنه های سرنوشت ساز کشور است که این قدرت مهم، سرمایه اجتماعی ما محسوب می شود.

وی ادامه داد: توصیه من به همه آنهایی را که دارای مسئولیت مذهبی و دینی و اجتماعی هستند و حتی به آنهایی را که این انقلاب را شاید هم قبول نداشته باشند، اما علاقمند به پشتیبانی، ارتقاء، رشد و توسعه ایران هستند، این است که در انتخابات شرکت کنند و رای بدهند چون دشمنانی که امروز در برابر ما قرار گرفتند روی حضور گسترده مردم حساب باز خواهند کرد.

آیت الله نورمفیدی اظهارداشت: شاهد این مسئله، تظاهرات ها و به خصوص تشییع جنازه ای باشکوهی بود که از رئیس جمهور محترم انجام گرفت.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: حتی بعضی از خبرگزاری هایی که آمده بودند اذعان داشتند که ما در بیرون از ایران خیلی حرف ها در مورد حضور مردم در تشییع جنازه آیت الله رئیسی می شنیدیم اما با حضور در این مراسم واقعیت و عظمت مردم ایران را مشاهده کردیم.

وی افزود: همه باید در روز جمعه با حضور خود در پای صندوق های رای، قدرت و سرمایه اجتماعی این کشور را به دنیا نشان بدهند.

آیت الله نورمفیدی گفت: مهمتر از حضور در انتخابات، مسئله مهم انتخاب کسی است که شایستگی و صلاحیت این مقام ریاست جمهوری و نظام و انقلاب را داشته باشد و بتواند به معنای واقعی کلمه مشکلات کشور را حل کند.

وی افزود: همه برادران و خواهران با بررسی خودشان آن کسی را که توان و شجاعت حل مشکلات کشور دارد را به عنوان اصلح و شایسته انتخاب کنند و به آن رای بدهند.

نماینده ولی فقیه در گلستان اظهارداشت: انتخابات میدان رژه و میدان نشان دادن قدرت ایران به دنیا است و باید هر چه باشکوه تر آن را برگزار نمائیم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار