استاندار گلستان در آیین گرامی‌داشت اربعین شهیدان خدمت در گرگان:

شهید رئیسی برای خدمت به مردم خستگی نمی‌شناخت + تصاویر

زنگانه گفت: شهید رئیسی شخصیتی خستگی ناپذیر، خدمتگزار و با ارزش که صلاح مردم را به همه چیز ترجیح می‌داد و برای پیشرفت و صلاح امور تلاش شبانه روزی داشت.
کد خبر: ۶۷۵۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷ - 27June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان: علی محمد زنگانه امروز پنجشنبه ۷ تیر در مراسم متمرکز استانی «بزرگداشت اربعین شهیدان پرواز اردیبهشت» در مصلی وحدت گرگان با گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدای خدمت و همراهانش، اظهار داشت: مقام معظم رهبری قبل از شهادت و کل انتصابات در بیانات متعدد این شهید عزیز و بزرگوار را یک شخصیت با کفایت، برخوردار صلاح و امانت، کارآزموده در مدیریت های کلان، برخورداری از تحصیلات حقوقی و دانش و تجربه در کنار فقاهت، سلامت و امانت و کارآمدی در مقاطع گوناگون، شخصیتی مردمی و عالیقدر از تبار سیادت و علم، مزین از پرهیزکاری و خردمندی، دارای سوابق درخشان مدیریت و دارای بزرگترین و مهمترین توفیق در زنده کردن امید و اعتماد در مردم معرفی کرده اند.

استاندار گلستان افزود: مقام معظم رهبری شهید رئیسی را انسان و شخصیتی بزرگوار و فداکار با تلاش بی وقفه برای کشور و اسلام معرفی کردند.

وی ادامه داد: شهید رئیسی شخصیتی خستگی ناپذیر، خدمتگزار و با ارزش که صلاح مردم را به همه چیز ترجیح می داد و برای پیشرفت و صلاح امور تلاش شبانه روزی داشت. 

زنگانه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «شهید رئیسی یک رضایت جدیدی را در مردمی بودن در کشور ایجاد کردند»، گفت: شهید رئیسی در اخلاق سیاسی نیز یک رضایت را ایجاد کردند. ایشان شخصیت انسانی خودشان را با تواضع و رفتارهای صمیمانه خودشان حفظ کردند و بعد از ریاست جمهوری سبک ویژه مدیریتی ایشان با صفا و صمیمت مورد توجه رهبری قرار گرفت.

وی اظهارداشت: شهید جمهور برای مردم عزت و کرامت قائل بودند و به جوانان اعتماد داشتند و میدان دادند و حرمت مردم را نگه می داشتند.

استاندار گلستان افزود: ایشان مرزبندی با دشمنان داشتند و با یک لبخند دشمنان مثل برخی از تفکراتی که به دنبال دیپلماسی از سر ذلت هستند نبودند و دو پهلو صحبت نمی کردند و مرزبندی صریح با دشمنان داشتند و به لبخند دشمنان هیچ اعتمادی نمی کردند.

وی گفت: رئیس جمهور شهید دیپلماسی اقتصادی را به خوبی نشان دادند و خروج از صیانت تک ساحتی برجامی را در دستور کارشان قرار دادند و ایران را در منطقه در صدر توجهات قرار دادند.

زنگانه با بیان اینکه دولت سیزدهم در این مدت کوتاه، کم خرج ترین دولت بودند، افزود: ایشان نرخ بیکاری را در طول چهار دهه گذشته به کمترین حد رساندند و بیشترین میزان صادرات غیرنفتی را در ۴۰ سال گذشته رقم زدندو بالاترین ترانزیت تاریخ را رقم زدند.

وی با اشاره بن بست شکنی های زیاد رئیس جمهور شهید، گفت: در دولت سیزدهم، پروژه معطل مانده ۱۸ ساله پتروشیمی، طرح طبیعت گردی و گردشگری آشوراده و علاج بخشی خلیج گرگان را اجرا کردند.

استاندار گلستان، ساخت یک هزار و ۱۰۰ مدرسه با بیش از پنج هزار کلاس درس، جراحی بزرگ اقتصادی و ۱۰ برابر کردن یارانه پس از حذف ارز ترجیحی و اختصاص یارانه خرید الکترونیک، احیای بیش از هفت هزار واحد صنعتی و کارخانه راکد، انجام ۴۷ سفر استانی و کمک بیش از ۷۰۰ هزار میلیارد تومان به استان ها را از اقدامات دولت سیزدهم برشمرد.

وی ادامه داد: در استان گلستان نیز ۲۵ هزار میلارد تومان اعتبار عمرانی، ۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبارات ارزی و ۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات مختلف را کارسازی کردند.

زنگانه با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: با مرور خدمات شهید جمهور مردمی و با اخلاق و توجه به ویژگی ها و معیارهای فرموده مقام معظم رهبری، از بین کاندیداهای تایید شده شورای نگهبان، فردی که هم طرح و برنامه داشته باشد و در مسیر رئیس جمهور شهید باشد، رای دهیم.

انتهای پیام / 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار