استاندار زنجان:

وقتی در داخل کشور قوی باشی، در مذاکره هم می‌شود دستِ بالا را داشت

«افشارچی» گفت: وقتی در داخل کشور قوی باشی، در مذاکره هم می‌شود دستِ بالا را داشت.
کد خبر: ۶۷۵۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲ - 27June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «محسن افشارچی» استاندار زنجان امروز در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت اظهار داشت: ما باید دستمان روی زانوی خودمان باشد و به توانمندی‌های خودمان اعتقاد داشته باشیم.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه دولت سیزدهم همه تخم مرغ‌هایش را داخل سبد مذاکره نگذاشت، تصریح کرد: وقتی در داخل کشور قوی باشی، در مذاکره هم می‌شود دستِ بالا را داشت.

وی اظهار کرد: دنیا فقط چند کشور نیست، در دولت سیزدهم افزایش ۲۰۰ درصدی تجارت با آفریقا محقق شد، عضویت در شانگهای و بریکس ظرفیت های جدیدی برای کشور ایجاد کرد، دولت سیزدهم به دنبال خلق فرصت‌های متعدد در ارتباطات خارجی بود.

استاندار زنجان به حضور رئیس جمهور در میان مردم اشاره کرد و گفت: متوسط سفرهای استانی شهید رئیسی به ۱۰ روز رسیده بود.

افشارچی خاطرنشان کرد: کارهایی زیادی در دولت شهید رئیسی انجام شد ولی کارهای انجام نشده ای هم باقی ماند.

استاندار زنجان با بیان اینکه شهید بهشتی و شهید رئیسی هر ۲ برخاسته از قوه قضاییه و هر ۲ ایجاد کننده نقطه عطف در تاریخ نظام جمهوری اسلامی بودند، گفت: شعار دولت شهید رئیسی «دولت مردمی و ایران قوی» بود و دولت سیزدهم در مسیر شعارهایی که داد، حرکت کرد.

وی ایجاد رفاه عمومی و بهینه‌سازی معیشت و اقتصاد را از مولفه‌های قوی شدن کشور برشمرد و گفت: دولت، کشور را با تورم حدود ۵۰ درصد تحویل گرفت و تا کنون بیش از ۱۰ واحد آن کم شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار