یادداشت/ مهدی رحیم‌آبادی

«حرکت با نقشه راه»؛ مهم‌ترین راهکار موفقیت در میدان انتخابات

ملت در عرصه انتخابات نباید در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران کوتاه بیایند و مهم‌ترین راهکار برای موفقیت در این میدان، حرکت کردن با نقشه راه است.
کد خبر: ۶۷۵۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱ - 27June 2024

«حرکت با نقشه راه»؛ مهم‌ترین راهکار موفقیت در میدان انتخاباتگروه استان‌های دفاع‌پرس ـ «مهدی رحیم‌آبادی» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی؛ انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر همواره روند صعودی خود را حفظ کرده و تلاش شده با تقویت گفتمان مردم‌سالارانه دینی خود، نقش مردم را در صحنه سیاسی کشور حفظ کند.

علی‌رغم تبلیغات منفی، مردم همواره در مناسبت و رویدادهای سیاسی شرکت داشتند و  مشکلات اقتصادی و تبلیغات منفی نیز نتوانسته بر حضور مردم تأثیر منفی بگذارد. مشکلات اقتصادی کشور در دوران دفاع مقدس به‌مراتب بیشتر از امروز بود اما مردم به حاکمیت و تلاش مدیران دولتی برای حل مشکلات اعتقاد داشتند.

این اعتماد امروزه نیازمند ترمیم دوباره است، برخی از مدیران با اقداماتی اشتباه به این اعتماد خدشه وارد کردند که البته در سایه دولت مردمی رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» نسبت به حل آن امیدوار شدند.

اینک در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستیم. بهترین مشوق برای حضور مردم در پای صندوق رأی، آگاهی مردم از اهمیت مشارکت آن‌هاست، انتخابات می‌تواند نقش بسیار مهمی در تعیین سرنوشت مردم داشته باشد بنابراین نیاز است که مردم بادقت بیشتری نسبت به انتخاب افراد شایسته اقدام کنند.

با توجه به حضور پرشور مردم در جشن ۲۲ بهمن سال گذشته و انتخابات مجلس شورای اسلامی، می‌توان نسبت به برگزاری انتخابات با مشارکت مناسب مردم امیدوار بود.

در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو صرف نظر از انتخاب اصلح، حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی که به عنوان اعتماد به اصل نظام محسوب می شود، موضوع اصلی و مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) و مسئولان نظام است.

ملت در عرصه انتخابات نباید در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران کوتاه بیایند و مهم‌ترین راهکار برای موفقیت در این میدان، حرکت کردن با نقشه راه است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار