برگزاری همایش رزمندگان سوسنگرد در شهرستان گرمسار

همایش رزمندگان سوسنگرد استان سمنان در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان گرمسار برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۴ - 25November 2013

برگزاری همایش رزمندگان سوسنگرد در شهرستان گرمسار

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس ازسمنان، در همایش "رزمندگان سوسنگرد" که با حضور چشمگیر خانوادههای معظم و معزز شهدای سوسنگرد استان، فرماندهان دوران دفاع مقدس، مسئولین لشکری و کشوری، مدیران و مردم شهید پرور گرمسار برگزار شد، طاهری فرماندار گرمسار ضمن عرض خوش آمد و اهدا درود و تحیات به ارواح مطهر شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، برگزاری این همایش را موجب خرسندی دانست و از برگزار کنندگان و تدارک  بینندگان برنامه تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه غلامرضا کاتب، نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی از چگونگی اشغال سوسنگرد و دفاع همه جانبه مردم غیور استان گفت و یاد و خاطره شهدای عظیمالشان این شهرستان را گرامی داشت.

سپس حجت الاسلام مهدی نژاد امام جمعه شهرستان گرمسار با بیان مطالبی درخصوص اهمیت عزاداری سرور و سالار شهیدان(ع) در ماه محرم، اظهار داشت: شهدا طبق نص شریف قرآن زندهاند و نزد خدای خود روزی می خورند؛ آنان به جهت مقام والایشان یک معاد روحانی به جامعه داشته و در بین مردم زندگی میکنند و نسبت به رفتار و گفتار ما آگاه هستند.

وی با اهدا درود به روان پاک شهیدان سوسنگرد و آرزوی طول عمر برای خانوادههای آنان خواستار احیاء خاطرات و زنده نگاه داشتن یاد این مردان پاک و آسمانی شد.

در ادامه جلسه پس از اجرای سرود، سردار اسلامی از فرماندهان جبهه و جنگ سوسنگرد در سال 59 و از نیروهای شهید چمران در جنگ های نامنظم به عنوان سخنران به ایراد سخن پرداخت.

وی ضمن توضیح در خصوص چگونگی درگیری و عملیات آزادسازی و شکست محاصره سوسنگرد به تحلیل عملیات پرداخت و با بیان خاطراتی، گوشهای از جانفشانیها و رشادتهای رزمندگان اسلام را تشریح کرد.

در پایان مراسم نیز از خانوادههای معظم و معزز شهیدان سرافراز سوسنگرد تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

شایان ذکر است این همایش با حضور رزمندگان استان در شهرهای لرستان ، خوزستان ، همدان، تهران، خوزستان، اردکان و... در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار برگزار شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار