وزیر امور خارجه پیشین رژیم صهیونیستی:

بازدارندگی اسرائیل به صفر رسیده است

وزیر امور خارجه پیشین رژیم صهیونیستی اعلام کرد در سایه نبود یک برنامه واضح برای جنگ، ناامیدی در بین سربازان و افسران در رفح به چشم می‌خورد.
کد خبر: ۶۷۵۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۱ - 27June 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «آویگدور لیبرمن»، رئیس حزب مخالف «اسرائیل بیتنو» و وزیر امور خارجه سابق رژیم صهیونیستی اعلام کرد یوآو گالانت (وزیر جنگ اسرائیل) در اداره جنگ شکست خورده و پس از نتانیاهو مسئولیت مستقیم وضعیت کنونی با وی است.

بازدارندگی اسرائیل به صفر رسیده است

 لیبرمن اظهار داشت: ما در حال شکست در جنگ غزه هستیم و قدرت بازدارندگی اسرائیل به صفر رسیده است.

وزیر امور خارجه پیشین رژیم صهیونیستی افزود: در نبود یک برنامه روشن برای جنگ، ناامیدی در میان سربازان و افسران در رفح به چشم می‌خورد.

وی در پایان گفت: کابینه قادر به تصمیم‌گیری نیست و از تحقق پیروزی در جبهه جنوب و شمال ناتوان است. این سخنان در حالی مطرح می‌شود که اپوزیسیون اسرائیل بار‌ها تأکید کرده است که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم با سیاست مخالفت با توافق آتش‌بس و تبادل اسرا با حماس، فقط به دنبال «تحقق منافع شخصی و باقی ماندن در قدرت» است، هر چند این مسئله به بهای شکست تل‌آویو در تحقق اهداف ادعایی خود در جنگ غزه شود.

نتانیاهو هم در مقابل مخالف کناره‌گیری و برگزاری انتخابات زودهنگام است؛ وی مدعی است که در صورت برکناری، حکومت در اسرائیل نیز «فلج» خواهد شد و مذاکرات تبادل اسرا هم به حالت تعلیق درخواهد آمد.

وزارت بهداشت غزه در جدیدترین آمار خود امروز اعلام کرده در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه از هفتم اکتبر تاکنون ۳۷ هزار و ۷۶۵ فلسطینی به شهادت رسیده و ۸۶ هزار و ۴۲۹ نفر زخمی شده‌اند که اغلب آنها، زنان و کودکان هستند.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار