درگفتگو با دفاع پرس مطرح شد؛

دعوت مادر شهید «محسن برهانی» از مردم برای حضور در انتخابات

مادر شهید «محسن برهانی« از همه ی هموطنان و هم استانی ها برای اعطلای نظام اسلامی و مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح دعوت به عمل آورد.
کد خبر: ۶۷۵۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۳ - 27June 2024

دعوت مادر شهید «محسن برهانی» از مردم برای حضور در انتخابات

«بتول سیف الدینی» مادر شهید «محسن برهانی» و خواهران سه شهید «محمد حسن»، «محمد حسین» و «محمد عباس» سیف الدینی در گفتگو با خبرنگار  دفاع‌پرس از کرمان اظهار داشت: من از همه ی هموطنان و هم استانی هایم تقاضا می کنم برای اعطلای نظام اسلامی با مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح شرکت کنند.

وی توضیح داد: حضور حداکثری در این برهه زمانی از اهمیت بالایی برخوردار است، یعنی وقتی ما حضور حداکثری از هر قشری از هر جناحی از هر طیفی در این صحنه داشته باشیم، مشت محکمی بر دهان ابر قدرتان خصوصا آمریکا و اسرائیل و دشمنان نظام خواهد بود.

این مادر شهید با اشاره به اینکه از همه دلسوزان نظام جمهوری اسلامی خواهش دارم در وهله اول به خاطر خدا به قصد قربت و برای شادی دل آقا امام زمان (عج) در این انتخابات شرکت کنید اضافه کرد: ان شاءالله خداوند دل های ما را به سمت انتخاب اصلح هدایت می کند.

سیف الدینی بیان کرد: شرکت در انتخابات، دفاع از حریم ولایت فقیه و عمل به وصایای شهدا در حفاظت از انقلاب و ارزش‌های آن است از این رو از مردم درخواست داریم تا با شرکت در انتخابات دین خود به انقلاب ادا کنند.

وی در پایان تاکید کرد:  مردم ما باید در نظر داشته باشند گزینه ای برای آینده کشور باید انتخاب شود، که راه امام و شهدا و اصول مقام معظم رهبری را مدنظر دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار