درگفتگو با دفاع پرس مطرح شد؛

دعوت مادر شهید جاویدالاثر «علیرضا اختراعی» از مردم برای شرکت در انتخابات

مادر شهید جاویدالاثر «علیرضا اختراعی» از مردم خواست تا با شرکت گسترده در انتخابات بار دیگر از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی حراست کنند.
کد خبر: ۶۷۵۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹ - 27June 2024

دعوت مادر شهید جاویدالاثر «علیرضا اختراعی» از مردم برای شرکت در انتخابات

«شوکت مشرف زاده» مادر شهید جاویدالاثر «علیرضا اختراعی» در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان اظهار داشت:از همه مردم ایران به ویژه مردم استان کرمان درخواست دارم تا در انتخابات روز جمعه 8 تیر ماه، حضوری باشکوه داشته باشند تا بار دیگر از ارزش‌های نظام حفاظت کنند.

وی گفت:وی از همه مردم در خواست دارم با گشو دادن با فرمامین مقام معظم رهبری رئیس جمهوری را انتخاب کنند که اصلح باشد برای رفع مشکلات مردم صادقانه خدمت کند.

این مادر شهید توضیح داد:حضور حداکثری همه ما در پای صندوق های رای ضروری است، زیرا که  انتخاب رئیس جمهور کشورمان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و مردم باید با شناخت کامل و تحقیق بهترین فرد را برای حضور در این جایگاه انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: مبادا با انتخاب اشتباه خون شهدا را پایمال کنید، به شخصی رای دهید که مومن و خداشناس باشد، کشورمان را از خطرات و نگاه بد دشمنان حفظ کند.

مشرف زاده در پایان تاکید کرد: با حاضر شدن در پای صندوق های رای باعث خشنودی شهیدان و امام شهیدان شویم، مبادا با خود تصور کنید رای شما اثری ندارد، رای هر شخصی اثر به سازی دار، پس وظیفه ما است که به این امر واجب که فرموده مقام معظم رهبری است توجه کنیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار