مشاور رئیس جمهور:

خدمت به مردم شاخص‌ترین ویژگی شهید رئیسی بود

حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی گفت: مهربانی و خدمت به مردم از شاخص‌ترین ویژگی شهدای خدمت بود، کارمندان، مدیران و مسئولان خدمت به مردم را نعمت بدانید و مبادا بشود که مردم پشت در اتاق شما بمانند.
کد خبر: ۶۷۵۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۳ - 27June 2024

خدمت به مردم شاخص‌ترین ویژگی شهید رئیسی بودبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی، امروز _پنجشنبه هفتم تیر _ در مراسم چهلم شهدای خدمت و گرامیداشت شهدای هفتم تیر، با اشاره به سالگرد شهادت شهید بهشتی، اظهار کرد: گاهی یک انسان آنقدر بزرگ می‌شود که به اندازه یک ملت بزرگی و عظمت دارد، شهید بهشتی این چنین انسانی بود.

وی افزود: هدف از این گردهمایی این است که به شهدا خدمت و هفتم تیر، بگوییم ما در صحنه هستم و نمی‌گذاریم که راهتان بدون رهرو بماند.

مشاور رئیس جمهور با بیان این‌که رفتار انسان به منزله آینه است که رفتار انسان را انعکاس می‌دهد و رفتار انسان بازتاب تفکر او ست، بیان کرد: در فرهنگ شیعه خدمت به مردم عبادت است و مردم‌داری منش و یک ارزش این فرهنگ است، شهدای پرواز اردیبهشت به خدمت صادقانه مشهور شدند و و بهترین عنوان برای این شهدا همین عنوان است.

حجت‌الاسلام تقوی ادامه داد: مهربانی و خدمت به مردم از شاخص‌ترین ویژگی شهدای خدمت بود، کارمندان، مدیران و مسئولان، خدمت به مردم را نعمت بدانید و مبادا بشود که مردم پشت در اتاق شما بمانند.

وی تصریح کرد: شهید رئیسی در راه خدمت به مردم خستگی‌ناپذیر گاهی تیم حفاظت شهید رئیسی در کنار این شهید کم می‌آورند، اما شهید همچنان در حال تلاش بود، او عاشق خدا بود و برای خدا در این راه قدم گذاشته بود و راز این خستگی‌ناپذیری عشق به خدمت مردم و خداوند بود.

مشاور رئیس‌جمهور عنوان کرد: خدمت به مردم و تلاش‌های شهید رئیسی هیچ‌گاه باعث نشد معنویت این شهید کم شود، خدمت به محرومان باعث فرح این شهید می‌شد و اخلاق محور همه کار‌های او بود.

حجت‌الاسلام تقوی با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در چهارمحال‌وبختیاری، خاطرنشان کرد: رفع مشکل آب شرب پنج شهرستان چهارمحال‌وبختیاری، آب‌رسانی به ۱۰۵ روستا، افزایش سطح زیر کشت گلخانه‌ها، افزایش معادن، رشد بیش از ۱۰۰ درصدی محصولات کشاورزی و ساخت ۵۷ هزار مسکن از جمله خدمات دولت سیزدهم در چهارمحال‌وبختیاری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار