رهبر انصارالله:

هر ناو آمریکایی را که وارد دریای سرخ شود، هدف قرار خواهیم داد

رهبر جنبش انصارالله با بیان اینکه مبارزه با رژیم صهیونیستی، تنها گزینه پیش روی جهان اسلام است تأکید کرد: که اسرائیل به خوبی از نتایج ویرانگر جنگ فراگیر با حزب الله مطلع است و از این مسئله وحشت دارد.
کد خبر: ۶۷۵۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۲ - 27June 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر معنوی انقلاب یمن و جنبش انصارالله امروز پنجشنبه تأکید کرد که رژیم صهیونیستی بیش از سه هزار و ۳۸۰ کشتار مرتکب شده و همین کشتار‌ها کافی بود که وجدان جهانی بیدار شود.

هر ناو آمریکایی را که وارد دریای سرخ شود، هدف قرار خواهیم داد

الحوثی شهادت خواهر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را به وی تسلیت گفت و تأکید کرد: هزاران جنایت شنیعی که دشمن اسرائیلی مرتکب می‌شود، مایه ننگ این رژیم و حامیانش یعنی آمریکا و انگلیس است.

 وی با تأکید بر اینکه جهاد علیه دشمن اسرائیلی، گزینه صحیحی است و هیچ راهکار دیگری وجود ندارد، تصریح کرد: در مقابل نادیده گرفتن درد و رنج ملت فلسطین، برخی از کشور‌های عربی، میوه و مواد غذایی به دشمن اسرائیلی صادر می‌کنند. عرب‌ها و مسلمانان باید برای کمک به ملت فلسطین، صادقانه تلاش کنند.

رهبر انصارالله با اشاره به لزوم حمایت رسانه‌ای از ملت فلسطین و رسوا کردن آمریکا و اسکله این کشور در اراضی اشغالی، خاطر نشان کرد: آمریکا همچنان د رحال مجهز کردن دشمن به سلاح است، به ویژه بمب‌های نابودکننده. گزارش‌های رسانه‌ای نیز حاکی از این است که آمریکا ۴۰۰ محموله سلاح به اسرائیل داده است.

 اسرائیل به شدت از جنگ فراگیر با حزب الله وحشت دارد

وی با بیان اینکه اروپایی‌ها نیز برای کشتار ملت فلسطین، ۳۰۰ میلیارد دلار به رژیم صهیونیستی وام داده‌اند، ادامه داد: اسرائیل به خاطر عملیات‌های فشرده حزب الله، در تنگنای واقعی قرار گرفته است. اسرائیل و آمریکا و برخی از کشور‌های [حاشیه]خلیج [فارس]نیز با اظهاراتی درباره جنگ فراگیر، در حال تبلیغات روانی علیه لبنان هستند. 

رهبر انصارالله با اشاره به اینکه اسرائیل به خوبی از نتایج ویرانگر جنگ فراگیر با حزب الله مطلع است، گفت: اظهارات صهیونیست‌ها نشانگر ترس زیادی است که از نتایج جنگ فراگیر علیه حزب الله دارند. اگر حزب الله وارد عمل شود، اتفاقی که برای دشمن اسرائیلی رخ خواهد داد، فراتر از حد تصور خواهد بود.
الحوثی گریزی هم به عملیات‌های هفته جاری نیرو‌های مسلح یمن علیه کشتی‌های اسرائیلی و غربی زد و تأکید کرد: نیرو‌های مسلح ما در این هفته، با هفت موشک و شهپاد طوفان، چهار عملیات بزرگ انجام دادند. شهپاد طوفان می‌تواند یک و نیم تُن مواد منفجره با خود حمل کند و هنگام انفجار، خسارات سنگینی به کشتی‌های دشمن وارد می‌کند.

 هر ناو آمریکایی که وارد دریای سرخ شود، هدف قرار خواهد گرفت

رهبر انصارالله موشک «حاطم» را یک موشک مهم راهبردی دانست و تأکید کرد: ورود حاطم به عملیات‌های یمن، تأثیرات بسیار زیادی خواهد داشت. در کنار این موشک، خروج ناو هواپیمابر شکست خورده آیزنهاور نیز از تحولات مهم اخیر است. این ناو پیش از اینکه به صورت کامل فرار کند، مورد هدف قرار گرفت. از هم اکنون می‌گوییم که هر ناو جدیدی پس از ورود به دریای سرخ، هدف قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه عملیات‌های دریایی یمن، تأثیرات اقتصادی زیادی بر کشور‌های حامی اسرائیل داشته است، خاطر نشان کرد: آمریکا بزرگترین توزیع کننده مواد مخدر است تا جوانان را از بین ببرد. آمریکایی‌ها بزرگترین تاجران مواد مخدر هستند و از این طریق سایر کشور‌ها را هدف قرار می‌دهند.

 الحوثی با بیان اینکه آمریکا با دروغگویی و شایعه‌پراکنی به دنبال خدشه وارد کردن به یمن و نیرو‌های مسلح این کشور است، در پایان گفت: آمریکا، انگلیس و اسرائیل هیچ جایی در نوار غزه ندارند و تنها کار آنان در این منطقه، جرم و جنایت است.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار