نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران:

تفکر «نفاق» به دنبال القاء بن‌بست در جامعه/ شهادت آیت الله بهشتی جریان نفاق را رسوا کرد

حجت الاسلام «موسوی مقدم» با بیان اینکه جریان نفاق همواره به دنبال القاء بن بست در مشکلات جامعه است، گفت: حادثه هفتم تیر جریان نفاق را به جامعه معرفی و آن را رسوا کرد و بسیاری از ناامیدی‌هایی که امروز به جامعه القا می‌شود، از سوی همین جریان است.
کد خبر: ۶۷۵۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۷ - 27June 2024

تفکر «نفاق» به دنبال القاء بن‌بست در جامعه/ شهادت آیت الله بهشتی جریان نفاق را به جامعه معرفی کردبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت الاسلام «سیدرمضان موسوی مقدم» نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت شهید بهشتی و شهدای حادثه هفتم تیر در سالن اجتماعات گلزار شهدای سوم خرداد قم اظهار داشت: تبلیغات مخربی که اکنون در دنیا علیه انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد و بسیاری از گرفتاری ها، ناشی از جریان نفاق است و اگر این جریان را بخوبی نشناسیم، آسیب‌های جدی تری خواهیم دید.

وی با بیان اینکه در طول یک دهه، بیش از ۷۰ برابر جنگ سرد، علیه انقلاب اسلامی ایران سوءتبلیغات انجام پذیرفته است، اضافه کرد: این تبلیغات عمدتا از سوی کسانی صورت گرفته که با کمک‌های مالی مجلس سنای آمریکا، یک شبکه تلویزیونی راه‌اندازی کرده و بر ضد منافع ملت ایران فعالیت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران جریان لیبرال دموکراسی را منافق پرور خواند و گفت: انقلاب اسلامی آثار و برکت‌های زیادی دارد، ولی منافقان در سرزمین ما قرار گرفته‌اند و حرف‌هایی می‌زنند که حتی دشمن نیز نمی‌تواند مطرح کند و بسیاری از ناامیدی‌هایی که امروز به جامعه القا می‌شود، از سوی جریان نفاق است.

وی تصریح کرد: فاجعه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش جریان نفاق را به جامعه شناساند.

موسوی مقدم یادآور شد: جریان نفاق و لیبرال دموکراسی غربی همواره به دنبال آن است القا کند کشور دچار گرفتاری‌های زیادی است، هیچ راه برون رفتی نیز از آن وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: به‌تازگی بانک جهانی، کشور‌های مختلف را در چند مولفه گوناگون به‌ویژه اقتصادی و معیشتی مورد بررسی قرار داده، ایران برغم گرفتار‌های فراوان، همچنان در ردیف کشور‌هایی است که امنیت، آرامش و ثبات سیاسی آن در رده‌های بالا قرار دارد.

موسوی مقدم تصریح کرد: متاسفانه جوانان ما چنین تلقی از وضعیت کشور ندارند، چرا که بر اثر برجسته شدن نکته‌های منفی، دستاورد‌های انقلاب و ارزش‌هایی که در اختیار داریم نادیده گرفته می‌شود؛ جریان نفاق و لیبرال دموکراسی غربی، فضایی را به وجود آورده که همه تصور می‌کنند، انقلاب اسلامی موفقیتی برای کشور به همراه نداشته‌است، همه اینها کارکرد‌های نفاق و منافقان است، باید به آن توجه کنیم، چون ظاهر و باطن این جریان متفاوت است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: منافقان از صداقت و سلامت جوانان و بسیاری از شخصیت‌های سیاسی ما سوءاستفاده و بهره‌برداری می‌کنند.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی وقتی در حیات بود، منافقان حاضر نبودند موضوع‌هایی که الان اعتراف می‌کنند را بیان کنند، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز به همین علت فرمودند دلم به حال آقای رئیسی سوخت، این سوختن ناشی از عملکرد منافقانه عده‌ای است که نمی‌خواستند خدمات و تلاش‌های رئیس جمهور شهید را بازگو نمایند.

موسوی مقدم ادامه داد: برخی از افراد با آنکه سلامت، دل‌سوزی، ولایت‌پذیری و اخلاص آیت‌الله رئیسی را قبول داشتند، اما به خاطر رقابت‌هایی که برگرفته از لیبرال دموکراسی غربی است و ما گرفتار آن شده‌ایم، موضوعاتی را بر ضد این شخصیت می‌گفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها