دعوت سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات

روابط عمومی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در پیامی از مردم ولایی انقلابی استان زنجان برای حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آورد. 
کد خبر: ۶۷۵۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۳ - 27June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از زنجان، روابط عمومی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در پیامی از مردم ولایی  انقلابی استان زنجان برای حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آورد. 

 متن این پیام بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

هرچه انتخابات پرشورتر باشد، عظمت ملت ایران بیشتر در چشم مخالفان و دشمنانش دیده خواهد شد (مقام معظم رهبری مدظله العالی)

حیات تابناک و پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی از نخستین روزهای استقرار خود تاکنون، بارها شاهد حماسه آفرینی ملت آگاه و همیشه در صحنه بوده است.

عرصه‌های انتخابات از آن دست آزمون‌های بزرگ و سرنوشت‌سازی است که علیرغم تمامی توطئه ها و تلاش نافرجام بدخواهان و دشمنان این ملت، همواره به صحنه های ناب و شورانگیزی از شکوه و عظمت همبستگی ملی و تجلی جلوه های بی نظیری از جمهوریت و مردم سالاری دینی نظام اسلامی تبدیل شده اند.

اینک‌ و در پی شهادت خادم پرتلاش جمهور ،حضرت آیت‌الله رئیسی‌، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را به عنوان فرصت ارزنده دیگری برای نمایش عزت، عظمت و سربلندی نظام و ترسیم افق های روشن و پر امید برای آینده این مرز و بوم پرگهر و در پیش داریم.

همانگونه که مقتدای ما امام خامنه‌ای عزیز فرمودند «سرافرازی ملت ایران در انتخابات پیش رو به‌واسطه مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح خواهد بود»، ما نیز یقین داریم که این حضور همه‌جانبه و انتخاب داوطلب اصلح، علاوه بر تسهیل رفع مسائل و مشکلات داخلی، در عرصه بین‌المللی نیز وحدت و یکپارچگی مردم ایران را به رخ جهانیان می‌کشاند و دست برتر و بالاتر در عرصه دیپلماسی را در اختیار دولتمردان، سیاست‌مداران و دیپلمات‌های ایرانی قرار می‌دهد.

در پایان روابط عمومی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان نیز همگام با سایر نهادهای انقلابی از تمامی ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم شریف و همیشه در صحنه زنجان دعوت به عمل می‌آورد که با حضور پرشور و انقلابی خود بار دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفته و با اعتقاد کامل و عزم و اراده‌ای راسخ در روز ۸ تیر ماه حضور گسترده‌شان را در پای صندوق‌های رأی به نمایش بگذارند.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها