در بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران آمد؛

واقعه ۷ تیر سند مظلومیت و حقانیت ایران اسلامی است/ مردم در انتخابات ۸ تیر مشارکت حداکثری داشته باشند

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در بیانیه‌ای ضمت گرامی‌داشت هفته حقوق بشر آمریکایی و یاد شهدای هفتم تیر و شهدای خدمت از اقشار مختلف مردم برای حضور در چهاردهمین دوره انتخابات دعوت به عمل آورد.
کد خبر: ۶۷۵۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۳ - 27June 2024

واقعه هفتم تیر سند مظلومیت و حقانیت ایران اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی، ششم تیرماه سالروز ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرارسیدن یوم‌الله هفتم تیر ماه سالروز حادثه تروریستی در دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از شخصیت‌های مهم و برجسته انقلاب و همچنین فرارسیدن اربعین شهید آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» و همراهان وی بیانیه‌ای صادر کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: تیر ماه سالروز حوادث فجیع و ترور شخصیت‌های مهم نظام جمهوری اسلامی را در خود جای داده است. حادثه ششم تیر ماه و ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب اسلامی توسط دشمنان انقلاب و هفتم تیر ماه سال ۱۳۶۰ سالروز حادثه خونین ترور و شهادت مظلومانه شهید بهشتی و ۷۲ تن از نمایندگان منتخب دولت و ملت سند دیگری از قربانی بودن ایران اسلامی در برابر خشونت، نفرت و ترور است.

واقعه هفتم تیر سند مظلومیت و حقانیت ایران اسلامی با خون شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش امضا و خط انقلاب با خون سرخ این شهدا آبیاری شد.

هفتم تیر ماه روزی است که جمعی از بهترین یاران حضرت امام (ره) و خادمان ملت در یک اقدام وحشیانه و جنایتکارانه توسط گروهک نفاق به خاک و خون کشیده شدند. منافقین خودفروخته و سرسپرده بیگانه با هدف براندازی نظام نوپای انقلاب اسلامی با انفجار بمب جاسازی شده اقدام به جنایت فجیع دفتر حزب جمهوری اسلامی ایران شدند غافل از آنکه با ریخته شدن خون پاکان نهال نوپای انقلاب بارور و تنومند خواهد شد.

حادثه هفتم تیر باید برای همیشه در تاریخ زنده و جاوید خواهد ماند و یاد آن روز شعله انقلاب را فروزنده‌تر می‌کند. بی‌شک یادآوری شخصیت‌هایی که در آن روز به شهادت رسیدند عاملی برای گام نهادن در همان راهی است که آنها گام نهادند و راه آنها ادامه پیدا خواهد کرد. و ما تداوم این مسیر را سیره و زندگی شهید آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت به عینه شاهد بودیم. هم او که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی «خستگی نمی‌شناخت و همه‌ی مدت مسئولیت این انسان بزرگوار و فداکار چه در دوران کوتاه ریاست جمهوری و چه پیش از آن، یکسره به تلاش بی‌وقفه در خدمت به مردم و به کشور و به اسلام سپری شد.»

ملت بزرگ ایران در حالی برای حماسه بزرگ انتخابات در هشتم تیر آماده می‌شود که عزادار رئیس جمهور شهیدشان است؛ انتخاباتی که لازمه‌ آن «مشارکت حداکثری» و «انتخاب اصلح» است که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی «مشارکت مردم در ذات جمهوری اسلامی است.» و «اصلح آن کسی است که در درجه‌ی اوّل به مبانی این انقلاب و این نظام اعتقاد قلبی و واقعی داشته باشد.» و در این میدان مردم ولایتمدار و انقلابی حماسه آفرینی خواهند کرد.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در آستانه اربعین شهادت آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» و همراهان ایشان ضمن گرامی‌داشت یاد شهید جمهور و یاران شهیدش، همچنین یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از شهدای هفتم تیر سال ۱۳۶۰ و چهار شهید مازندرانی این حادثه؛ حجج الاسلام «عبدالوهاب قاسمی»، «عمادالدین کریمی بیژنی‌نژاد»، «عباسعلی ناطق‌نوری» و «عبدالحسین اکبری» نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی از ملت انقلابی و ولایتمدار استان مازندران، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و اقشار مختلف مردم برای حضور بابصیرت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل می‌آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها