یادداشت/ سمیه اقدامی

نگاه همه مردم ستمدیده جهان و بی‌پناه غزه به این انتخابات است

نگاه همه مردم ستمدیده جهان، مظلوم و بی‌پناه غزه به این انتخابات است که از دل این انتخابات شهدایی همچون رئیسی و امیر عبداللهیان بر سر کار خواهند آمد که امید مظلومان جهان خواهند بود.
کد خبر: ۶۷۵۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۲ - 27June 2024

نگاه همه مردم ستمدیده جهان و بی‌پناه غزه به این انتخابات استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «سمیه اقدامی» مسئول زنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان؛ کمتر از ۲۴ ساعت باقی مانده تا انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ایران اسلامی که در ساعت ۸ صبح روز جمعه ۸ تیرماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد و مردم انقلابی ایران اسلامی می‌روند تا بار دیگر حماسه‌ای ماندگار و تاریخی را رقم بزنند و در تقویم تاریخ انقلاب اسلامی خلق حماسه کنند.

حماسه‌ای برای انقلابی که ۴۵ سال از عمر پربرکتش را پشت سر گذاشته و در تلاطم انقلاب در سال‌های جنگ تحمیلی، جنگ اقتصادی، تحریم و فتنه و ... هر بار موفق‌تر از گذشته ظاهر شده و زهر چشمی به دشمنان خارجی و مزدوران داخلی چشانده که تمامی نقشه‌های شوم شان را بر ملا کرده و سربلندتر از همیشه در صحنه‌های مختلف حماسه‌آفرین شدند.
 
مردم فهیم ایران اسلامی این بار در هشتم تیر ماه وارد میدان خواهند شد که در تقویم جمهوری اسلامی ایران ششم و هفتم تیرماهی را در سال ۱۳۶۰ با تلخی دو رویداد مهم ترور سید علی خامنه‌ای و شهادت آیت الله سید محمد حسین بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش را دیدند که هر دوی این رویداد مهم را معاندان داخلی و دشمنان خارجی رقم زدند و بهترین یاران امام روح الله را جانباز و شهید کردند.

دشمن به خیال خام خود می‌خواست ریشه انقلاب نوپا را در دهه ۶۰ ه. ش بزند، اما با عنایت خداوند متعال و رهبری امام روح الله توطئه‌های دشمنان بر ملا شد و اگرچه بهشتی مظلوم و یارانش از کنار ملت ایران رفتند، اما شهادت برای آنها سعادتی شد و نه تنها راه و اهداف بهشتی‌های انقلاب اسلامی نیمه رها نشد بلکه از دل این خون‌های شهدا هفتم تیر در دهه‌های بعد انقلاب رئیسی‌هایی به وجود آمدند که از بازوان مقتدر نظام و رهبری بودند.

همان‌هایی که طی سه سال خدمت بی‌منت نامشان برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ماندگار شد و سرانجام خدمت بی‌منت شان برای اعتلا و اقتدار ایران اسلامی و مردم محروم ایران و جهان اسلام جاویدان شد هرچند که عروج‌شان زود هنگام  بود، اما با نیک نامی سعادت شهادت پیدا کردند و چه سرانجامی بالاتر از شهادت که مردان خدا پرده پندار دریدند و همه جا غیر خدا هیچ ندیدند؛ و حال در چهاردهمین دوره متوالی انتخاب رئیس جمهور ایران اسلامی وظیفه تک تک مردم ایران و همه کسانی که دلشان به عشق نظام می‌تپد می‌بایست در کارزار انتخابی دیگر طبق فرمایش مقام عظمای ولایت علاوه بر  مشارکت حداکثری انتخابی اصلح خواهند داشت که دنباله رو اهداف شهدایی همچون بهشتی و رجایی و رئیسی خواهند بود و هم رعبی در دل دشمنان ایران اسلامی و جهان اسلام خواهند بود و با حضور آگاهانه و حداکثری خود دشمنان را نا امید کنند.

این بار و مثل همیشه وظیفه خطیری بر دوش آحاد مردم ایران است که پای صندوق‌های رای حاضر شوند و برای اعتلای ایران قوی گام بردارند چرا که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب «مردم باید تنبلی نکنند، بی‌اعتنائی نکنند، دستِ‌کم نگیرند؛ در همه‌ی گوشه‌های کشور در انتخابات شرکت کنند. مشارکت فقط مال شهر‌ها نیست؛ مال شهر‌های بزرگ نیست؛ در انواع مراکز جمعیّتی، روستاها، بخش‌ها مردم باید در انتخابات شرکت کنند تا جمهوری اسلامی در دنیا سرافراز بشود.»

حال وظیفه تک تک هر زن و مرد ایرانی است که حداقل یک نفر» از آشنایان، دوستان و یا نزدیکان خود را که هنوز برای حضور در انتخابات تصمیم نگرفته است، به خاطر سرافرازی نهضت و انقلاب اسلامی ملت، ایران قوی و جمهوری اسلامی و جهان اسلام و مردم مظلوم و ستمدیده غزه و فلسطین به رأی دادن متقاعد کند.

حال نگاه همه مردم ستمدیده جهان، مظلوم و بی‌پناه غزه به این انتخابات است که از دل این انتخابات شهدایی همچون رئیسی و امیر عبداللهیان بر سر کار خواهند آمد که امید مظلومان جهان خواهند بود.

اگر چه انتخابات در یک روز برگزار خواهد شد، اما انتخاب یک فرد اصلح می‌تواند کشور را در طول چهار و یا هشت سال بیمه کند و دست آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها را کوتاه خواهد کرد و خدا رحمت کند آیت‌الله مشکینی را که انتخابات را تشبیه می‌کرد به کربلا و می‌فرمود: صحنه انتخابات صحنه_کربلا است. کسی که در انتخابات شرکت نمی‌کند گویا دارد یزید را یاری می‌کند.

کسی که در انتخابات شرکت می‌کند ولی رأی سفید می‌دهد انگار در کربلا است ولی تیر به سوی هدف خاصی نمی‌اندازد؛ کسی که به غیر صالح رأی می‌دهد گویا دارد علیه امام حسین شمشیر می‌زند.

کسی که می‌گردد و اصلح را انتخاب می‌کند گویا دارد از امام حسین (ع) دفاع می‌کند؛ رأی مسئولیت‌آور است. با دقت و بصیرت رأی دهیم و مرد خدا را شناختن کاملاً روشن است.

این بار نیز در انتخاب فرد اصلح کسی را برگزینیم که با لبخند دشمن دلشاد نشود و نگاهش به غرب و دشمنان قسم خورده انقلاب نباشد که اگر  کوتاهی کنیم و حضور کم رنگی در صحنه انتخابات داشته باشیم متحمل ضربه‌هایی خواهیم بود که طی دهه‌هایی قبل بر ایران اسلامی گذشت، اما با عنایت خداوند متعال و استقامت مردم ولایتمدار و صبور و رهبری داهیه مقام معظم رهبری توانستیم از گردنه‌های سخت و تاریخی بگذریم و ایران اسلامی را در منطقه و جهان سربلند کنیم.

پس به احترام شهدای جمهور و شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم همه با هم راس ساعت ۸ صبح هشتم تیر ماه پای صندوق‌های رای حاضر شویم و نقشه‌های شوم دشمنان را بر ملا سازیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار