نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان:

انتخابات پرشور پایانی بر یاوه‌گویی‌های بدخواهان نظام اسلامی ایران خواهد بود

حجت الاسلام «مطیعی» گفت: تبلیغات دشمن با هدف نشان‌دادن روی‌گردانی مردم از نظام، با شرکت مردم در انتخابات بی‌اثر می‌شود، انتخابات پرشور پایانی بر یاوه‌گویی‌های بدخواهان نظام اسلامی ایران خواهد بود.
کد خبر: ۶۷۵۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸ - 28June 2024

انتخابات پرشور پایانی بر یاوه‌گویی‌های بدخواهان نظام اسلامی ایران خواهد بود

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین «مرتضی مطیعی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان روز جمعه پس رای دادن در روستای اروانه شهرستان سرخه، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هشتم تیر تکمیل حماسه مردم پس از حضور در تشییع شهدای خدمت و گام بلندی در برافراشتن پرچم اقتدار ایران اسلامی محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: امروز هشتم تیر ۱۴۰۳ ایران در معرض دید دشمنان است تا ببینند مردم چگونه با حضور در انتخابات انجام تکلیف می‌کنند و از سوی دیگر، دوستان ایران اسلامی نیز چشم‌انتظار مشارکت شهروندان ایرانی هستند.

امام جمعه سمنان تاکید کرد: مردم در قدرشناسی از شهدای خدمت در میانه میدان حاضر شدند و اظهار علاقه و ارادت کردند، امروز نیز مردم با حضور در انتخابات آن حماسه را تکمیل می‌کنند و به دنیا نشان می‌دهند پشتوانه نظام هستند.

وی با اشاره به اینکه تبلیغات دشمن با هدف نشان‌دادن روی‌گردانی مردم از نظام، با شرکت مردم در انتخابات بی‌اثر می‌شود، تاکید کرد: انتخابات پرشور پایانی بر یاوه‌گویی‌های بدخواهان نظام اسلامی ایران خواهد بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با برگزاری انتخابات‌های پرشور در طول سال‌ها به درخت تناوری تبدیل شده و در دنیا ریشه دوانده‌است، افزود: آنها که تصمیم به رای دادن نداشتند، علاوه بر توجه به اهمیت نظام اسلامی، با تعصب ملی وارد میدان شوند و رای خود را به صندوق بیندازند.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز پس از رای دادن تاکید کردند که «جایی برای تردید وجود ندارد» یادآور شد: تداوم راه شهدا و جانفشانی‌های در مسیر جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب، با حضور در انتخابات میسر می‌شود.

امام جمعه سمنان افزود: مردم رای دادن را به عنوان «کار خیر» قلمداد کنند و در صحنه حضور یابند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها