استاندار همدان:

حضور حماسی مردم در انتخابات در تقویت بنیه‌های نظام موثر است

«قاسمی‌فرزاد» گفت: قطعا حضور معنادار و حماسی مردم می‌تواند در تقویت بنیه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی موثر باشد و در بین دشمنان ایجاد یاس و ناامیدی ایجاد کند.
کد خبر: ۶۷۵۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶ - 28June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان امروز (جمعه) با حضور در شعبه اخذ رای میدان بیمه همدان، اظهار داشت: امروز حسب تکلیف شرعی و قانونی پای صندوق‌های رای آمدیم، همچنان که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز راس ساعت ۸ حضور پیدا کردند و رای خودشان را به صندوق انداختند.

حضور حماسی مردم در انتخابات در تقویت بنیه‌های نظام موثر است

وی افزود: قطعا حضور معنادار و حماسی مردم می‌تواند در تقویت بنیه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی موثر باشد و در بین دشمنان ایجاد یاس و ناامیدی کند.

استاندار همدان تصریح کرد: با تجاربی که قبلا کسب کردیم قطعا رای مردم اثربخش است و فرق می‌کند که یک رئیس جمهور با رای بالا سکاندار کشور باشد تا با یک رای پایین. 

وی خاطرنشان کرد: قطع به یقین مردم ما همانطور که در ۱۱ اسفند حضور پیدا کردند، امروز هم به عنوان وظیفه ملی و اعتقادی خودشان پای صندوق‌های رای حضور پیدا و حماسه ‌آفرینی می‌کنند و به لطف خدا رئیس جمهور اصلح انتخاب می‌شود.

قاسمی‌فرزاد متذکر شد: امیدوارم که نتیجه انتخابات برای مردم ایران و کشور خیر باشد وهرکسی که انتخاب می شود راه نورانی شهید خدمت را ادامه دهد و با تمام توان در راه خدمت به مردم تلاش کند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها