فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه قوی برای نظام است

سردار اکبری با اشاره به حماسه باشکوه مردم در بدرقه شهیدان خدمت و حاج قاسم سلیمانی، حماسه حضور پرشور مردم در انتخابات امروز را تکمیل کننده حماسه‌های قبلی دانست.
کد خبر: ۶۷۵۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴ - 28June 2024

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه قوی برای نظام استبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «علی محمد اکبری» فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در اولین ساعت شروع انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری وارد حوزه اخذ رأی در مسجد فاطمه الزهرا سلام الله علیها میرآباد شهرکرد شد.

سردار علی محمد اکبری پس از انداختن رأی خود در صندوق گفت: لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح تکلیف همگانی در انتخابات می‌باشد.

وی، افزود: مشارکت اقشار مختلف مردم در انتخابات پشتوانه قوی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و از مردم عزیز و ولایتمدار و همیشه در صحنه استان چهارمحال و بختیاری درخواست دارم که در اولین ساعات به شعب اخذ رأی مراجعه کنند تا با ازدحام جمعیت در پایان روز مواجه نشوند.

سردار اکبری، حماسه باشکوه مردم در بدرقه شهیدان خدمت وحاج قاسم سلیمانی را یادآوری کرد و گفت: حماسه حضور پرشور مردم در انتخابات امروز تکمیل کننده حماسه‌های قبلی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها