فرمانده مرزبانی استان گلستان:

امنیت رکن اصلی برگزاری انتخابات در کشور است

حاتمی گفت: امنیت رکن اصلی برگزاری انتخابات در کشور است و با تمام توان از آرای مردم نگهبانی خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد خدشه‌ای به این مهم وارد شود.
کد خبر: ۶۷۵۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸ - 28June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، سرهنگ ستاد احمدرضا حاتمی فرمانده مرزبانی استان گلستان امروز در سالن جلسات این فرماندهی با اشاره به اهميت و حساسيت ماموريت فراجا در انتخابات ریاست‌ جمهوری اظهار داشت: امنيت رکن اصلی برگزاری انتخابات در کشور است و با تمام توان از آرای مردم عزيزمان نگهبانی خواهيم کرد و اجازه نخواهيم داد خدشه ای به اين مهم وارد شود.

امنیت رکن اصلی برگزاری انتخابات در کشور است

حاتمی افزود: اين انتخابات هم از اهميت خاص خود بر خوردار است از اين رو لازم است که حضوری فعال و پويا داشته باشيم و با اقتدار از آرا مردم عزيزمان نگهبانی کنيم.  

وی با تاکيد بر اينکه انتخابات بايد در کمال امنيت و آرامش برگزار شود، اضافه کرد: با برنامه ريزی‌های صورت گرفته همه تمهيدات لازم برای برگزاري انتخاباتی سالم و آرام انديشيده شده است و تلاش خواهيم کرد که اين انتخابات در سلامت کامل برگزار شود.

امنیت رکن اصلی برگزاری انتخابات در کشور است

وی بیان داشت: عرصه انتخابات آزمونی ديگر برای مرزبانان در تامين نظم و امنيت بوده و اصلی ترين وظيفه ما پوشش و ايجاد بستر امنيتی مناسب به منظور برگزاری انتخاباتی در كمال صحت و امنيت است و اميد است بار ديگر شاهد قدرت نمايی مرزبانان در ايجاد حريم امن برای هموطنانمان باشيم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها