استاندار سمنان:

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌ جمهوری در سمنان با امنیت کامل برگزار می شود

«هاشمی» گفت: به تمامی مردم استان این اطمینان خاطر را می دهیم که در روند برگزاری انتخابات، اصل بی طرفی رعایت شده و عمل به مُر قانون به صورت ویژه در دستور کار است تا بتوانیم از رای مردم حفاظت و پاسداری کنیم. 
کد خبر: ۶۷۵۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵ - 28June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، «سیدمحمدرضا هاشمی» استاندار سمنان روز جمعه پس از شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مسجد المهدی(عج) سمنان اظهار داشت: ستاد انتخابات استان پس از ابلاغ وزیر کشور، همه زیرساخت‌های لازم را برای خلق حماسه سیاسی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیر فراهم کرد.. 

وی گفت: روند انتخابات در استان به خوبی و راس ساعت مقرر آغاز شد، در ۶۹۱ شعبه اخذ رای در ۸ شهرستان روند رای گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شروع شد و از ابتدای صبح مردم  استان که در همه صحنه ها بویژه در انتخابات گذشته حضور بسیار پر رنگ و تاثیرگذاری داشتند، امروز نیز حضور و استقبال مطلوبی را به ثبت رساندند.

هاشمی گفت: امروز قطعا مردم استان سمنان همراه با هموطنان عزیز به فرامین مقام معظم رهبری لبیک گفته و در پای صندوق های رای حاضر شده و برای این دیار افتخار آفرینی می کنند و انشالله روز ۸ تیرماه سال ۱۴۰۳ به عنوان  روز حماسه مردم استان سمنان، در تاریخ این دیار به یادگار ثبت می شود.

وی ادامه داد: هدف همه ما مشارکت حداکثری در سایه توجه به ۴ راهبرد مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و خواهد بود، انشالله این انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثری در سطح کشور و استان سمنان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه  انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌ جمهوری در استان سمنان با امنیت کامل برگزار می شود، افزود: به تمامی مردم استان این اطمینان خاطر را می دهیم که در روند برگزاری انتخابات، اصل بی طرفی رعایت شده و عمل به مُر قانون به صورت ویژه در دستور کار است تا بتوانیم از رای مردم حفاظت و پاسداری کنیم. 

هاشمی گفت: از مسئولین ستاد های انتخاباتی در سطح استان به واسطه رعایت اخلاق تبلیعاتی، تقدیر و تشکر میکنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها