رئیس ستاد انتخابات استان:

مشارکت در لرستان پرشور است

«یاوری» گفت: از شروع رسمی انتخابات در لرستان شاهد مشارکت خوبی بوده‌ایم
کد خبر: ۶۷۵۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷ - 28June 2024

مشارکت  در لرستان پرشور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از لرستان، «احسان یاوری» رئیس ستاد انتخابات لرستان امروز (هشتم تیر ماه) در ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری استان که در آمفی‌تئاتر استانداری برگزار شد، در جمع خبرنگاران  با بیان اینکه در لرستان پا به پای سایر استان‌ها روند انتخابات آغاز شده است، اظهار داشت: تاکنون  هیچ مشکلی  گزارش نشده است و انتخابات بروند بسیار خوبی در حال برگزاری است.

 وی  افزود:  ۱۶۳۸ شعبه اخذ رای در لرستان داریم که ۲۵ هزار نفر در این شعب فعالند که شامل عوامل اجرایی، نظارت، امنیت، انتظامی و بازرسی‌اند،.

 یاوری  گفت: امروز از ساعت شش صبح شعب آماده رای‌گیری بودند و و از ساعت هشت صبح آمادگی کامل برای گرفتن رای وجود داشته است.

رئیس ستاد انتخابات لرستان  با بیان اینکه نظم و آرامش در ۱۲ شهر  و ۲۴ بخش استان وجود دارد و از شروع رسمی انتخابات در لرستان شاهد مشارکت خوبی بوده‌ایم، تصریح کرد: انتظار داریم مردم لرستان در ساعت‌های اولیه انتخابات رای خود را به صندوق بیندازند و به ساعت‌های پایانی موکول نکنند.

 وی ا ادامه داد: با یک عزم جهادی در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها انتخابات در حال برگزاری است و نظم و انضباط کاملاً برقرار است.

 انتهای پیام/

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها