مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان جنوبی خبر داد؛

نظارت ۲۵۰۰ ناظر بر انتخابات ریاست جمهوری در خراسان جنوبی

حجت‌‌الاسلام «مهدی یعقوبی» با بیان اینکه بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ ناظر در ۷۷۲ شعبه اخذ رأی این استان نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری را به عهده دارند، گفت: تأکید جدی به همکاران و مسئولان امر در بحث انتخابات داریم که طبق قانون پیش بروند که برای مردم شائبه‌ای پیش نیاید و اصل بی‌طرفی به طور کامل رعایت شود.
کد خبر: ۶۷۵۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹ - 28June 2024

نظارت ۲۵۰۰ ناظر بر انتخابات ریاست جمهوری در خراسان جنوبیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، حجت‌‌الاسلام «مهدی یعقوبی» مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان جنوبی امروز (جمعه) در شعبه ثابت شهرداری بیرجند در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ناظران چشم بینا و گوش شنوای مردم در پاسداشت رأی هستند و باید با انتخاب آگاهانه در این دوره انتخابات هم حماسه خلق شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ ناظر در ۷۷۲ شعبه اخذ رأی این استان نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری را به عهده دارند، بیان داشت: مردم اطمینان داشته باشند که رأی آن‌ها پاس داشته خواهد شد، علاوه بر این نامزدها نیز نمایندگانی معرفی کردند که کار نظارت را انجام می‌دهند.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان جنوبی تبیین کرد: نظارت بر انتخابات در تمام مراحل و تمام امور بر عهده شورای نگهبان است و همچنین کار نظارت بر انتخابات مردمی است و در خراسان جنوبی شبکه نظارت نیز مردمی و چهار هزار و ۲۰۰ ناظر فعال در شبکه فعال است که سه هزار و ۳۰۰ نفر آقا و ۹۰۰ نفر خانم هستند.

حجت‌الاسلام یعقوبی با بیان اینکه در هر شعبه با توجه به به سیار یا ثابت بودن، شهری یا روستایی بودن شعبه و میزان شلوغی آن از ۲ تا ۵ ناظر حضور دارند، تصریح کرد: تأکید جدی به همکاران و مسئولان امر در بحث انتخابات داریم که طبق قانون پیش بروند که برای مردم شائبه‌ای پیش نیاید و اصل بی‌طرفی به طور کامل رعایت شود.

وی افزود: در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مدارک هویتی لازم برای رأی دادن شناسنامه و کارت ملی است که شناسنامه رأی‌دهندگان باید جدید و دارای کد ملی ثبت شده در آن باشد در غیر این صورت باید حتماً کارت ملی خود را همراه خود داشته باشند و همچنین امکان این را دارند.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه افراد دارای شناسانه‌های قدیمی جلد قرمز باید کد ملی ارائه دهند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در ساعات پایانی اخذ رأی شعب شلوغ می‌شود لذا درخواست داریم مردم در ساعات آغازین برای اخذ رأی حاضر شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها